نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه کرمان در دیدار با مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

حقیقت این است که دفتر تبلیغات اسلامی ظرفیتش برای مراکز و ائمه جمعه ناشناخته است

تاریخ انتشار:
امام‌جمعه کرمان در دیدار با مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: حقیقت این است که دفتر تبلیغات اسلامی ظرفیتش برای مراکز و ائمه جمعه ناشناخته است، خیلی از حوزه هایی که می توانند از ظرفیتهای شما استفاده کنند نه ظرفیت شما را میشناسند و نه آگاهی دارند
دیدار امام جمعه کرمان با مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرنگار بلاغ، امام‌ جمعه کرمان در دیدار با مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی که در هفته ی گذشته صورت گرفت بیان داشت: حقیقت این است که دفتر تبلیغات اسلامی ظرفیتش برای مراکز و ائمه جمعه ناشناخته است خیلی از حوزه هایی که می توانند از ظرفیت‌های شما استفاده کنند نه ظرفیت شما را می‌شناسند و نه آگاهی دارند.
حجت السلام والمسلمین یحیی کمال، مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با نماینده ولی فقیه وامام جمعه کرمان در زمینه مسائل تبلیغی استان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین علیدادی، ضمن قدردانی از حضور مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در استان کرمان و پر اهمیت دانستن فعالیت های تبلیغی این دفتر، اظهار داشت: خوشبختانه دفتر تبلیغات اسلامی با بررسی، رصد و مطالعه به بخش مهمی از نیازهای جامعه رسیده و وقت خود را صرف صرفا کمیت نکرده است.
امام جمعه کرمان، ضمن لزوم توجه به تبلیغ عمومی به ضرورت تبلیغ تخصصی گفت: توان شما بخشی از آن خرج مبلغان عمومی می گردد ولی آن بخش که بخش تخصصی است نیازمند آموزش و تامین محتوای لازم است.
وی ضمن اشاره به نیازهای تبلیغی استان از دفتر تبلیغات اسلامی خواست تا با عزام کارشناس و اساتید، فنون و مهارت‌های ارتباطی و جذب جوانان را به روحانیون بومی استان کرمان آموزش دهد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان، افزود: هرچه دفتر تبلیغات به سمت ستادی کارکردن برود بهتر است و کار میدانی را بدهید به مراکز و موسسات  تبلیغی.
علیدادی در ادامه از دفتر تبلیغات اسلامی خواست ظرفیت های خود را به استان اعلام تا نهادهای تبلیغی استان براساس آن ظرفیت‌ها، دوره های آموزشی و ظرفیت های تبلیغی خود را طراحی کند.
امام جمعه کرمان در پایان با اشاره به تبلیغات گسترده دشمن در فضای حقیقی ومجازی، بر علیه انقلاب اسلامی  توجه به تبلیغ در فضای مجازی وبرنامه ریزی گسترده تر از سوی دفتر تبلیغات اسلامی را وبسیار ضروری است.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.