سفر مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به استان کرمان

حجت الاسلام والمسلمین یحیی کمال به منظور ارزیابی و دیدار با مبلغان اعزامی طرح تابستان به استان کرمان سفر کرد

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام والمسلمین یحیی کمال به منظور ارزیابی و دیدار با مبلغان اعزامی طرح تابستان به استان کرمان سفر کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های تبلیغی طرح تابستان آنان قرار گرفت .
سفر مدیر کل امور تبلیغی به استان کرمان

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین یحیی کمال در هفته گذشته، به منظور ارزیابی و دیدار با مبلغان اعزامی طرح تابستان به استان کرمان سفر کرد، وی در این سفر از مبلغان اعزامی که در شهرهای کرمان، ماهان، راین، رودبارجنوب، عنبر اباد، کهنوج، سیرجان، رفسنجان و زرند حاضر بودند دیدار کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های تبلیغی طرح تابستان آنان قرار گرفت.
مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، جهت رفع مشکل تبلیغی مبلغان، تعامل بیشتر و ظرفیت سازی تبلیغی و آشنایی نهادهای تبلیغی استان ها از ظرفیت های تبلیغی و آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی با مدیران و مسئولان تبلیغی استان و همچنین با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان، مدیر کل تبلیغات اسلامی، رؤسای تبلیغات اسلامی جنوب کرمان در جیرفت و مبلغان اعزام در عنبر آباد و زهکلوت دیدار و گفت‌و گو کرد.
مدیر کل امور تبلیغی، در شهرستان زرند، در جلسه مشترک با امام جمعه زرند، فرماندار، آموزش و پرورش، شهردار و ارشاد اسلامی شرکت کرد، در این جلسه مسائل و مشکلات تبلیغی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی، امام جمعه زرند، در گفت‌وگو با مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی: بنده معتقدم فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی مورد توجه و رضایت اهل بیت علیهم السلام است.
امام جمعه زرند، ضمن قدردانی از فعالیت دفتر تبلیغات اسلامی  اظهار داشت : اختلاف سلیقه ها در عرصه تبلیغ هم فرصت و هم تهدید است، ما می‌توانیم اختلاف سلیقه ها را در عرصه تبلیغ به فرصت تبدیل کنیم .
ابراهیمی، در خصوص آموزش مبلغان و روحانیون و عناصر فرهنگی مناطق، از سوی دفتر ضروری دانست و خواستار آموزش مهارت تبلیغی، قرائت قرآن، تجوید، حمایت فرهنگی از شمال تا جنوب کرمان، تشکیل گروه و اعزام و استقرار روحانیون دراز مدت در منطقه شد.
حجت السلام والمسلمین کمال، در بیان جمع بندی جلسات برگزار شده در استان عنوان کرد: در این جلسات با توجه به گستردگی جغرافیایی و تنوع قومی و فقر فرهنگی و اقتصادی به ویژه در بخش جنوب استان، هجوم تفکرات تکفیری، التقاطی و انحرافی، ما ضمن بیان ظرفیت های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اعم از سنتی و مجازی، عمومی و تخصصی، آموزشی و محتوایی، آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی را جهت ارائه خدمات تبلیغی در منطقه اعلام کردیم.
وی در خصوص درخواست مسئولان تبلیغی و مبلغان استان کرمان گفت: در یک جمع بندی درخواست های مدیران فرهنگی تبلیغی استان عبارت بود از:
1-دعوت از رئیس و  معاون محترم فرهنگی دفتر جهت حضور در استان
2-افزایش اعزام مبلغ به استان.
3-استقرار روحانی بلند مدت در برخی از نقاط محروم استان.
4-اعزام مبلغان متخصص و نخبه به استان.
5-اعزام کارشناس و اساتید جهت آموزش روحانیون و فعالان فرهنگی.
6-ایجاد نمایندگی بوستان کتاب در جنوب کرمان .
7-افزایش حمایت از مبلغان و گروه های  تبلیغی اعزامی با توجه به محرومیت منطقه.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.