رئیس اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد:

پنجمین سوگواره مجازی بلاغ در فضای مجازی برگزار می گردد

تاریخ انتشار:
برگزاری پنجمین سوگواره مجازی بلاغ به مناسب ایام محرم ۱۴۴۰ با شعار «مشی انقلاب حسینی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی»توسط اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
وحیدرضا ملکی

در آستانه فرا رسیدن ایام محرم ۱۴۴۰ و در راستای تولید و انتشار محتوای فاخر در ارتباط با حماسه عاشورا و مکتب اهل بیت (علیم السلام) پنجمین سوگواره مجازی بلاغ با شعار «مشی انقلاب حسینی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی» از سوی اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام ملکی، رییس اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، از برگزاری پنجمین سوگواره مجازی بلاغ به مناسب ایام محرم ۱۴۴۰ با شعار «مشی انقلاب حسینی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی» خبر داد.
 رییس اداره تبلیغ مجازی در خصوص محورهای موضوعی این طرح گفت: این طرح در سه محور؛ پیام های تربیتی مکتب عاشورا ، پیام های عزّت بخش مکتب عاشورا و پیام های عبرت آموز مکتب عاشورا برگزار می گردد که هر یک از این محورهای اصلی، حاوی پیام هایی الهام بخش از قیام عاشورا برای انقلاب عزیز اسلامیمان می باشد که طلاب عزیز می توانند در سه بخش تولید محتوا، بازنشر در فضای مجازی و تبلیغ تعاملی به رسالت تبلیغی خود در قالب این سوگوار عمل نمایند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه این طرح مختص مبلغان نوین نیست، گفت: شرکت در طرح سوگواره مجازی بلاغ، برای عموم طلاب سراسر کشور(اعم از خواهر و برادر) به دو صورت فردی و گروهی امکان پذیر است .
ملکی افزود: قالب‌های قابل ارائه در بخش تولید شامل: متن؛ عکس،گرافیک،کلیپ کوتاه صوتی- تصویری و بازی و نرم افزار (ویندوزی، موبایلی (می باشد.
در بخش باز نشر نیز طلاب گرامی می توانند در محیط شبکه های اجتماعی و شبکه های پیام رسان اقدام به انتشار گسترده آثار منتخب تولید شده در طرح سوگواره مجازی بلاغ نمایند و در بخش تبلیغ تعاملی شرکت کنندگان، پاسخگوی سوالات و شبهات، ذیل نظرات ارسالی کاربران خواهند بود و به اقتضای محیط های مختلف در فضای مجازی به ارتباط مستقیم و تعامل سازنده با کاربران  اقدام می نمایند.
همچنین دبیر سوگواره مجازی بلاغ از برگزاری کارگاه های یک روزه مهارتی در حوزه نویسندگی، طراحی، تدوین فیلم و تبلیغ تعاملی در طول زمان برگزاری سوگواره برای علاقه مندان خبر داد.
وی در پایان گفت: از برگزیدگان هر یک از سه بخش سوگواره مجازی بلاغ با اهداء لوح تقدیر، تندیس سوگواره و جوایزه ارزنده ای قدردانی خواهد شد.


جهت اطلاع تفصیلی از طرح سوگواره مجازی بلاغ بر روی اینجا کلیک نمایید.

 

 

دیدگاه‌ها

ناشناس 18:56 - 1397/06/20

سلام. شما لطف کنید جشنواره نقد تکفیر رو برگزار کنید. چند ماه گذشته اما خبری نیست.

ناشناس 13:34 - 1397/06/21

بسيار عاليه. ممنون

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.