اتمام تصویربردای فیلم کوتاه"مثل آنها" به نویسندگی و کارگردانی" محمد جواد حکمی"

تاریخ انتشار:
اتمام تصویربردای فیلم کوتاه" مثل آنها" به نویسندگی و کارگردانی" محمدجواد حکمی" از مبلغان رسانه ای دفتر تبلیغات اسلامی قم.
فیلم کوتاه "مثل آنها"

محمدجواد حکمی کارگردان  فلیم کوتاه"مثل آنها" در گفتگو با خبرنگار بلاغ، گفت: این فیلم کوتاه با حمایت دفتر تبلیغات اسلامی قم تولید شده است. "مثل آنها" داستان مردی را روایت می‌کند که بعد از ورود به کافی شاپ بسیار متعجب می‌شود زیرا همه چیز بر خلاف انتظار او می‌باشد. موضوع فیلم در رابطه با یکی از مباحث علم جامعه شناسی؛ تاثیر فرد بر جامعه و تاثیر جامعه بر فرد می‌باشد. این فیلم اکنون در مرحله تدوین است و به زودی اکران می‌شود.
جوادی حکمی به اشاره به اینکه دوره فیلم سازی را در حوزه هنری تهران باشگاه فیلم سوره شروع کردم گفت: در کنار اشتغال به تحصیل خارج فقه و اصل در حوزه علیمه قم تاکنون موفق شدم مستند هایی به نام "شیخ سعید" ، "مقام محمود" و "هنر زمانه" و همچنین فیلم های کوتاه داستانی به نام "رهگذر" و "برجک" و "سجده" را تولید کنم. که برخی از آنها در جشنواره های فیلم موفق به کسب جایزه شده است.
وی در پایان از اطلاع کل اطلاع رسانی و فعالیت های رسانه ای دفتر تبلیغات اسلامی تشکر کرد و گفت: امیدوارم طلاب بیشتری و البته با کیفیت بهتری در عرضه فیلم سازی حضور پیدا کنند. همچنین به همه عوامل فیلم کمال تشکر را دارم اسامی برخی از آنها به شرح زیر است:
عوامل فیلم "مثل آنها":
فیلمنامه نویس: محمدجواد حکمی.
کارگردان: محمدجواد حکمی.
دستیار کارگردان: سعید احمدی.
نور و تصویر: روح الله داوری.
دستیار تصویر: محمد حسن جعفری.
طراح صحنه: محمد شکیبا.
صدابردار: مهدی صفری.
بازیگران:
مهدی رکنی.
امیر بهرامسیری.
احمد علی ای.
احمد اسدیان.
محمد حاتمی.
متین رستمی.
صادق حسینی.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.