با حضور معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی؛

جلسه‌ی تودیع و معارفه‌ی مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی برگزار شد

تاریخ انتشار:
در این جلسه از زحمات و تلاش‌های حجت الاسلام علیرضا عسگری تقدیر و تشکر شد و حجت الاسلام حامد براتی با حفظ سمت، به عنوان سرپرست مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی معرفی شد.
جلسه تودیع و معارفه مدیر اداره منابع انسانی و پشتیبانی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

به گزارش خبرنگار بلاغ، جلسه تودیع و معارفه مدیریت پشتیبانی و منابع انسانی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و معرفی سرپرست آن مدیریت، سه شنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.
در این جلسه از زحمات و تلاش‌های حجت الاسلام علیرضا عسگری تقدیر و تشکر شد و حجت الاسلام حامد براتی با حفظ سمت، به عنوان سرپرست مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی معرفی شد.
حجت الاسلام روستا آزاد ضمن تقدیر و تشکر از حضور همکاران در مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی گفت: این جلسه فرصت مغتنمی برای تشکر از فعالیت‌های همکاران عزیز ما در مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی است. اعمال این دوستان که با نیت خیر انجام میشود، باقی خواهد ماند، چون این عمل متعل به خداست و ارزشمند است.
وی ضمن تقدیر از فعالیت های حجت الاسلام علیرضا عسگری مدیر قبلی منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: حضور ایشان مایه خیرات و برکات زیادی برای مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی بود و تمامی همکاران و مدیران بخش های دیگر به این قضیه اذعان دارند و توانمندی، خبرگی و حسن سلوک ایشان بر همه ثابت است. دعا می‌کنیم ایشان هر جا که هستند در پناه خداوند و در سلامت کامل باشند.
در ادامه این جلسه، حجت الاسلام عسگری ضمن تشکر از همکاران خود در مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی گفت: من در این مدت که در خدمت همکاران خود در دفتر تبلیغات اسلامی بودم چیزهای زیادی از ایشان به ویژه از حجت الاسلام روستاآزاد یاد گرفتم و از این جهت قدردان همه‌ی عزیزان هستم. یکی از مسائل و مشکلات مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی این است که با وجود حجم زیاد کارها، عده‌ای کار آنها را نادیده می‌گیرند. من در طی دوران مدیریتم تلاش کردم که در جلسات متعدد این نوع نگاه را اصلاح کنم. حجت الاسلام روستاآزاد هم به این نوع نگاه اذعان داشتند و با ما همکاری بسیار خوبی داشتند.
حجت الاسلام براتی نیز با تشکر از حجت الاسلام عسگری اظهار داشت: فعالیت‌های حجت الاسلام عسگری به اندازه‌ای خوب بوده که توقعات دفتر تبلیغات اسلامی از این بخش بالا رفته و این باعث سخت‌تر شدن مسئولیت بنده شده است. من در طی مدت همکاری با ایشان از تجربیات و توصیه‌های ایشان استفاده کرده‌ام و چیزهای زیادی از ایشان یاد گرفته‌ام. امیدوارم با کمک دوستان و همکاران بتوانیم این مسئولیت را به خوبی انجام دهیم.
گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.