حجت الاسلام روستا آزاد:

دفتر تبلیغات اسلامی آمادگی کامل برای تربیت مبلغان مختصص را دارد

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام روستا آزاد در سفر به استان گیلان با نماینده ولی فقیه و رئیس حوزه های علمیه این استان دیدار و گفتگو کرد
سفر معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به استان گیلان

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در سفر به استان گیلان، با نماینده ولی فقیه این استان دیدار و گفتگو کرد.
حجت الاسلام روستا آزاد ضمن اعلام آمادگی دفتر تبلیغات اسلامی در زمینه­ های فرهنگی و تبلیغی بیان داشت: دفتر تبلیغات اسلامی جهت همکاری­ های بیشتر برای فعالیت های فرهنگی و تبلیغی به ویژه در مناطق مشترک، اعم از دوره و اردوها آمادگی دارد.
در این دیدار معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی  گزارشی از فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی در مناطق مشترک و آسیب پذیر استان ارائه کرد.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص اعزام مبلغ متخصص اظهار داشت:  دفتر تبلیغات اسلامی جهت برگزاری دوره های آموزشی مختلف با توجه به نیاز منطقه و اردوهای آموزشی ویژه علما، فرهنگیان و فعالان فرهنگی اعم از شیعه و اهل سنت آمادگی کامل را داراست.
حجت الاسلام فلاحتی نماینده ولی فقیه استان گیلان در این جلسه بیان داشت: با توجه به مسائل خاص موجود در منطقه، نیاز به تبلیغ­ های تخصصی است، که استمرار آن مستلزم همکاری با دفتر تبلیغات اسلامی می باشد.
همچنین حجت الاسلام انصاری رییس حوزه های علمیه استان گیلان گزارشی از فعالیت های صورت گرفته  ارائه داد. وی همچنین تقاضای برگزاری دوره های آموزشی ویژه طلاب و مربیان قرآنی را در سطح استان به ویژه مناطق مشترک  را خواستار شد.
در پایان حجت الاسلام حسین زاده مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت ضمن تشریح عملکرد دفتر اهل سنت خواستار همکاری و حمایت  دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری طرح رضوان و دوره های دانش افزایی ویژه علما و مبلغان مستقر اهل سنت شد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.