تولید موفق بازی جان دانا درجزیره توسط گروه تبلیغ رسانه‌ای بازی پژوهی مهر و ماه

تاریخ انتشار:
این بازی در موسسه« بازی پژوهی مهر و ماه» و با همکاری «موسسه سراج» تولید شده است. بازی جان دانا یک بازی موبایلی در پلت فروم اندروید است

محمدمهدی خیراندیش، عضو گروهِ «بازی پژوهی مهر و ماه» و برنامه نویس بازی «جان دانا در جزیره» در گفتگو با خبرنگار بلاغ گفت: این بازی در موسسه « بازی پژوهی مهر و ماه» و با همکاری «موسسه سراج» تولید شده است. بازی جان دانا یک بازی موبایلی در پلت فروم اندروید است . این بازی سعی دارد تا در محیطی جذاب و با آموزش یکسری مهارت‌ها، کودکان و نوجوانان را با سبک زندگی اسلامی آشنا و آنها را به امر نماز ترغیب نماید.

مدیر پروژه «بازی جان دانا در جزیزه» با اشاره به فضای تاریخی و مهیج این بازی اظهار داشت: «جان دانا» و پدرش «جان بابا» در شهر کوچک سمرقندون زندگی می‌کنند که شهردار زورگوی آنجا یعنی هیکل خان اون ها رو به جزیره‌ای اسرارآمیز تبعید می‌کند. در مسیر بازی با شخصیت‌های مختلفی همچون هیکل خان، سربازان قلعه و غیره مواجه می‌شوید که باید با روش‌ها و ابزارهای مختلف آن‌ها را از پیش رو بردارید تا به مراحل بعدی دست یابید!

خیر اندیش، گیم دیزاینرِ بازی جان دانا در جزیزه در ادامه گفت:  این بازی در سبک ماجراجویی و سرگرم‌کننده با شخصیت‌های دوست‌داشتنی و دارای گیم پلی جذاب و گرافیک و محیط‌های زیبا است که مناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی طراحی شده است. این بازی علاوه بر جذابیت محیط سالمی برای کودکان و نوجوانان دارد، به گونه‌ای که می‌توان با خیال راحت و بدون دغدغه آنرا رو در اختیار بچه‌ها گذاشت.

وی در پایان گفت: محیط بازی الان به جرات مهترین بستر فرهنگ ساز است، لذا افراد حقیقی و حقوقی از جمله حوزه علمیه و دفتر تبلیغات لازم است که در این فضا ورود کنند و حضور جدی داشته باشند. از طرفی توصیه بنده به طلابی که می‌خواهند وارد عرصه بازی سازی شوند این است که از روی احساس و برای تجربه به این سمت نیایند. بازی سازی یک فرآیند کاملاً حرفه‌ای است لذا با پژوهش وارد بازسازی شوند. صبر داشته باشند و نقطه شروع آنها بازی‌های ساده و کم خرج باشد. در آخر از همه عوامل ساخت بازی «جانا دانا در جزیزه» از جمله حمایت دفتر تبلیغات اسلامی جهت تبلیغ و انتشار  بازی کمال تشکر را دارم.

بازی «جان دانا در جزیره» را از اینجا دانلود کنید.

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.