در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

جشنواره «چهل چراغ» آغاز به کار کرد/ 22 بهمن آخرین مهلت ارسال آثار

تاریخ انتشار:
مدیر گروه فرهنگی تبلیغی شمیم بهشت دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان از انتشار فراخوان ارسال آثار جشنواره «چهل چراغ» در قالب های عکس، فیلم، صوت، گرافیک و متن خبر داد.
چهل چراغ

به گزارش بلاغ، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، خانم اکبری در گفت گویی عنوان داشت: در آستانه جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، این دفتر با همکاری گروه فرهنگی تبلیغی شمیم بهشت و اداره دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان اقدام به برگزاری جشنواره«چهل چراغ» کرده است.

وی افزود: فراهم سازی بستر کارآفرینی فرهنگی و انقلابی برای دانش آموزان و نوجوانان از دریچه ایجاد انگیزش و تولید آثار مدرسه ای از جمله اهداف این جشنواره است که به عنوان ایده برتر کشوری در مسابقات ایده پردازی «ایده های مدرسه‌ای» انتخاب شده اند.

مدیر گروه فرهنگی تبلیغی شمیم بهشت دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان این که این جشنواره از 1 بهمن الی 7 بهمن برگزار می شود، اظهار داشت: جشنواره«چهل چراغ» در سه مرحله ارسال آثار، ارزیابی و داوری آثار و اعلام نتایج برگزار و در پایان به 40 نفر از برگزیدگان در چهارده جوایز نقدی اهداء می شود و در نهایت آثار برگزیده برای استفاده و خرید به مدارس معرفی و سود حاصل از آن به صاحب ایده و اثر پرداخت می شود.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می توانند برای عضویت در طرح و دریافت راهنمایی عد 40 را به سامانه پیامکی 10003054 ارسال نموده و یا از طریق پایکاه اینترنتی www.Madresetarh.ir ثبت نام کرده و آثار خود را تا 22 بهمن در قالب عکس، فیلم، صوت(سرود و دکلمه و...)، متن(شعر داستان و ...) و گرافیک(پوستر، بروشور، روزنامه دیواری) با موضوعات دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، چهل سالگی انقلاب و دستاوردهای انقلاب ارسال کنند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.