آیت الله العظمی نوری همدانی:

نباید لحظه از برنامه و اهداف دشمنان غفلت کرد

تاریخ انتشار:
حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که دائم درحال طراحی برنامه جدید علیه اسلام و ایران هستند گفتند: وهابیون وابسته به دشمنان و علیه شیعه می باشند و به همین دلیل با مردم مسلمان یمن می جنگند.
آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار بلاغ به نقل از خبرگزاری حوزه حضرت آیت الله نوری همدانی عصر امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر، نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت براقامه نماز جماعت تأکید کردند و گفتند: همین اجتماعات است که می تواند در دنیا و در نشر معارف دینی کارساز باشد.

این مرجع تقلید خطاب به قاضی عسگرافزودند: مسئولین حج به نقطه ای مانند سرزمین مکه ای سفر می کنید که علاوه بر مسائل سیاسی، محل حضور وهابیون است. این وهابیون وابسته به دشمنان و علیه شیعه می باشند  وبه همین دلیل با مردم مسلمان یمن می جنگند.

معظم له بر بیداری و هوشیاری در مقابل دشمنان تأکید کردند و افزودند: نباید لحظه از برنامه و اهداف دشمنان غفلت کرد چون معاندین، دائم درحال طراحی برنامه جدید علیه اسلام و ایران می باشند.

 ایشان با بیان اینکه نشر معارف دینی و قرائت ادعیه باعث رنج معاندین و خنثی شدن برنامه هایشان است، افزودند: باید این برنامه ها را هر چه باشکوتر انجام داد تا شاهد نشر بیش از پیش مبانی دینی باشیم.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.