معاون تبلیغی فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی:

مبلغان باید میزان اثرگذاری خود در گسترش تقوا و مصونیت بخشی مخاطبان را ارزیابی کنند

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام روستا آزاد با بیان این که شبکه ای کردن فعالان فضای مجازی از دغدغه های رهبری است، از در دستور کار قرار گرفتن آن در دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد.
سعید روستاآزاد

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد در اختتامیه همایش جنات که پنج شنبه در سالن همایش های غدیر برگزار شد با اشاره به دیدار مسؤولان دفتر تبلیغات اسلامی با رهبر معظم انقلاب گفت: هر مبلغی که چندین روز در محلی به عنوان مبلغ مستقر می شود، باید از خود سؤال کند این حضورش چه اثری در میان مخاطبان داشته است.
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ادامه داد: رهبر معظم انقلاب پس از ارائه گزارشی از فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی از سوی حجت الاسلام والمسلمین واعظی، بیان کردند، گزارش شما خوشحال کننده بود و همه آنچه را که گفتید مورد تأیید ما است که این سخن نشان از رضایت ایشان است.
حجت الاسلام روستاآزاد ادامه داد: اثری که مبلغ باید به دنبال آن باشد، مصونیت بخشی به جامعه است است و هر مبلغ باید بررسی کند فعالیت تبلیغی او چه مقدار در گسترش تقوا و مصونیت بخشی مخاطبان تأثیر داشته است که به همان میزان تأثیرگذاری موفق بوده است و اگر خدایی نکرده مصونیتی ایجاد نشده است باید در مقدماتی که طی کرده تجدید نظر کند.
وی  خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به حاضران در نشست گفتنند: اشاره کردید در فضای مجازی فعالیت دارید، نهادها و شخصیت های دیگری نیز در این زمینه فعالیت دارند که چه مقدار مجموعه فعالان عرصه دین و انقلاب توانسته اند شبکه شوند؛ امروزه الزامات ایجاد شبکه مجموعه های فعال در فضای مجازی در دستور کار دفتر تبلیغات اسلامی قرار گرفته است.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در پایان ضمن ارائه گزارشی از جشنواره جنات گفت: این جشنواره با موضوع دستاوردهای مشابه انقلاب اسلامی و انقلاب نبوی و با شعار «انقلاب 1440 ساله» برگزار شده و پیش از این جشنواره نیز پنج نشست تخصصی و چندین نشست فنی و کارگاهی برگزار شده است.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.