رئیس اداره اعزام دفتر تبلیغات اسلامی:

ششمین جلسه انتقال تجارب مبلغان تربیت محور برگزار شد

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام کرفی: جلسه انتقال تجارب مبلغان تربیت محور در راستای توانمند سازی مبلغان و استفاده از تجربیات یک دیگر و بهتر شدن برنامه ها و رفع نواقص احتمالی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار بلاغ، جلسه انتقال تجارب گروه های تبلیغی تربیت محور شب گذشته در سالن رضوان دفتر تبلیغات اسلامی با همکاری اداره کل امور تبلیغی، اداره گروه ها و اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

رئیس اداره اعزام معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار بلاغ، هدف از برگزاری این جلسه را انتقال تجربه های تبلیغی به اعضای گروه در راستای هم افزایی با یکدیگر دانست و افزود: جلسه انتقال تجارب مبلغان تربیت محور در راستای توانمند سازی مبلغان و استفاده از تجربیات یک دیگر و بهتر شدن برنامه ها و رفع نواقص احتمالی برگزار می شود.

وی با بیان  نحوه برگزاری این طرح تبیین کرد: ابتدا مبلغان منتخب که با آن ها از قبل هماهنگ شده با اجرای برنامه و تجربه هایی را که کسب کرده اند را بازگو می کنند بعد توسط کارشناسان و مبلغان دیگر نکات محاسن و معایب هر فرد را بازگو کردند.

حجت الاسلام کرفی از برگزاری این جلسه هر ماه خبر داد و گفت: برای هم افزایی و هم فکری گروها  هر ماه یک جلسه تربیتی محور شکل می گیرد.

در این جلسات از مبلغان درخواست می شود برنامه های خود را که در طول ماه انجام می دهند در سایت مرکز آموزش های کاربردی بارگزاری کنند.

وی هدف از بارگزاری برنامه ها ساماندهی در کار و منظم بودن در برنامه ها دانست و افزود: مبلغان با این کار پیشرفت چشم گیری خواهند داشت.

گزارش تصویری

 

 

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.