در اختتامیه سلسله نشست های طلیعه رمضان؛

مستند داستان کافی رونمایی شد

تاریخ انتشار:
«داستان کافی» مستندی درباره زندگی حجت الاسلام مرحوم کافی است که به همت اداره تبلیغات نوین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تولید شده است.

به گزارش بلاغ به نقل از رسا، در اختتامیه سلسله نشست های طلیعه رمضان که امروز پنج شنبه در سالن همایش های غدیر برگزار شد از مستند داستان کافی رونمایی شد.

گفتنی است، داستان کافی مستندی در زمینه زندگی حجت الاسلام کافی است که به همت اداره تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با نویسندگی و تهیه کنندگی امین سعادتی و کارگردانی حنظله تاج الدینی تولید شده است.

حجت الاسلام کافی در مراسم آیین رونمایی از مستند داستان کافی گفت: از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که برای ساختن این مستند زحمات فراوانی کشیده است تشکر می کنم.

فرزند مرحوم کافی با طرح سؤالی مبنی بر رمز موفقیت مرحوم کافی در تبلیغ گفت: خداوند در سوره عصر می گوید چرا انسان در خسارت است؟ زیرا همه سرمایه انسان عمرش است و گذشتن عمر و زمان در دست انسان نیست و همانند قالب یخی در حال آب شدن است.

وی ادامه داد: انسان موجودی اسیر میان زمان و مکان است و کدام یک از انسان ها می توانند از دست زمان فرار کند؟ بنابراین انسان به دلیل این که اسیر زمان است و زمان در دست او نیست در حال خسران است؛ آیا می شود زمان برود اما انسان را با خود نبرد؟ قرآن کریم می گوید امکان دارد.

حجت الاسلام کافی افزود: در سوره عصر گفته می شود در صورتی که قلبت را به فردی که بیرون از گردونه زمان است بدهید به عبارت دیگر اگر نخی از محبت ما به دست امام زمان(عج) داده شود مشکل حل خواهد شد و زمان معنی نخواهد داشت و پس از چندین سال بازهم سخنان او منتشر می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مرحوم کافی می گوید چیزهایی که در پایین منبر از خدا گرفته ام بیش از چیزهایی است که دربالای منبر گرفته ام و آن هم گره گشایی از بندگان خدا است و این رمز دوم موفقیت مرحوم کافی است.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.