رموز موفقیت حجت الاسلام کافی چه بود؟

تاریخ انتشار:
فرزند مرحوم شیخ احمد کافی گفت: امروز، همه مشکلات سیل، اقتصادی و فرهنگی دارند اما مشکل را ریشه ای باید حل کرد بنابراین باید مردم را متوجه امام زمان کنید.

به گزارش بلاغ به نقل از شفقنا، حجت الاسلام محسن کافی در گردهمایی مبلغان ماه رمضان در سالن همایش های غدیر در مورد رموز موفقیت حجت الاسلام احمد کافی بیان کرد: در آیات و روایات دو رمز پیدا کردم که بر افرادی چون مرحوم کافی صدق می کند.

او سپس، آیات ابتدایی سوره عصر را خواند و گفت: عمر سرمایه ای است که اتلاف و گذران آن در اختیار من و شما نیست، بخواهیم و نخواهیم زمان می گذرد.

فرزند مرحوم کافی گفت: جنس انسان در خسارت است چون جنس انسان اسیر زمان و مکان است و هر نفسی که می آید و می رود، یک قدم ما را به مرگ نزدیکتر می کند.

او یکی از رموز موفقیت مرحوم کافی را پیوند او با امام زمان دانست و گفت: اگر یک سر محبت خود را به امام زمان که بیرون از گردونه است، بدهید، زمان می گذرد اما شما را با خود نمی برد.

کافی تصریح کرد: امروز، همه مشکلات سیل، اقتصادی و فرهنگی دارند اما مشکل را ریشه ای باید حل کرد بنابراین باید مردم را متوجه امام زمان کنید.

او به نقل سخنی از مرحوم کافی پرداخت و گفت: از مرحوم کافی شنیدم که می گفت: چیزهایی که از خدا برای پائین منبر گرفتم، بیش از چیزهایی بود که بالای منبر از خدا گرفتم و آن گره گشایی از کار مردم بود.

این مبلغ حوزه پیوند با امام زمان و گره گشایی از کار مردم را دو رمز موفقیت مرحوم کافی دانست و بیان داشت: شهری پیدا نمی کنید که شیخ احمد کافی منبر رفته باشد و خدمت اجتماعی به آن شهر نکرده باشد.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.