رئیس گروه تامین منابع معاونت فرهنگی وتبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی؛

توزیع سه ره ­توشه تبلیغی ویژه ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام مؤمنی گفت: سه ره­ توشه، شامل ره ­توشه اصلی، ره ­توشه ویژه مناطق مشترک و ره ­توشه خانواده، در 16 هزار نسخه برای مبلغان منتشر و توزیع شد.
مومنی

حجت الاسلام علی اکبر مومنی رییس اداره تامین منابع دفتر تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار بلاغ، گفت: سه ره توشه برای عموم مبلغان در نظر گرفته شده؛ ره ­توشه ویژه مناطق مشترک، برای مبلغانی که به مناطق سنی و شیعه نشین برای امر مقدس اعزام می‌­شوند و ره ­توشه خانواده، برای مبلغان خواهر و نیز مبلغانی که مخاطب آن ها خانواده ها هستند در نظر گرفته شده است.
وی افزود: ره ­توشه اصلی توسط نویسندگان فاضل و مبلغان موفق در 30 مجلس به رشته تحریر در آمده و ضمن تبیین سیره انسان ساز حضرات معصومان(ع) در ماه مبارک رمضان، مباحث کاربردی و گوناگون برای مبلغان گرامی فراهم نموده است، سبک زندگی اخلاقی معصومان(ص)، رزق و روزی در آیات و روایات، هنر خوب زیستن، عوامل حسرت در قیامت، عبات در سبک زندگی اسلامی، آسیب شناسی فضای مجازی، راه­ های پیشگیری از نیاز­های غیر واقعی اقتصادی و راه های تقرب به خدا از مهم ­ترین مباحث این ره توشه است.
حجت الاسلام مومنی با اشاره به ره ­توشه ویژه خانواده بیان داشت: کتاب حاضر به راهکارهای قرآنی کردن فضای منزل، ضرورت فرزندآوری؛ راه ­های نهادینه­ سازی حجاب و عفاف در فرزندان؛ آسیب­ های فردی و خانودگی روابط در فضای مجازی؛ شیوه رفتار با نوجوانان در دوران بلوغ؛ زن غربی از افسانه تا واقعیت؛ نگاهی به عوامل طلاق زودرس می‌­پردازد.
رییس اداره تامین منابع دفتر تبلیغات اسلامی به موضوعات ارائه شده در ره­ توشه مناطق مشترک پرداخت و گفت: با توجه به نیازها و آسیب­ های موجود در مناطق مشترک، محتوای کاربردی و تخصصی برای مبلغان اعزامی به این مناطق تدوین شد. این ره توشه به مباحث زیر می­ پردازد: مدارا در سیره پیامبر اکرم(ص)؛ امام علی(ع) از نگاه عالمان اهل سنت؛ محبت اهل بیت(ع) در قرآن؛ خرافات و راه‌کار­های مبارزه با آن؛ تعامل عالمان شیعه با اهل سنت؛ علل عقب ماندگی تمدن اسلامی؛ خاطرات تبلیغی در مناطق مشترک.
حجت الاسلام مؤمنی در پایان خاطر نشان کرد: محتوای ره­ توشه ­ها علاوه بر انتشار نسخه ­های کاغذی، در قالب pdf و اندروید نیز منتشر شده است. مبلغان گرامی می ­توانند با مراجعه به کانال مهارت­ های تبلیغی و یا مراجعه به پایگاه اطلاع­ رسانی سایت بلاغ، از نسخه های ره توشه استفاده نمایند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.