دومین جلسه هم اندیشی استفاده از ظرفیت طلاب مدارس علمیه خواهر در تبلیغ برگزار شد

تاریخ انتشار:
مدیر کل امور تبلیغی: ظرفیت حوزه علمیه خواهران و نیز جامعه الزهرا در قم ظرفیتی است که در کمتراستانی وجود دارد که می توان با هم افزائی و همکاری از این ظرفیت ارزشمند در تبلیغ اعم از تخصصی و گروهی استفاده کرد.

به گزارش بلاغ، در این جلسه که معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قم حضور داشت، نسبت به تشکیل پرونده تبلیغی طلاب خواهر و استفاده از ظرفیت مرکز مدیریت خواهران بحث و تبادل نظر شد.
خانم کبیری اظهار داشت: مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قم، 14 مدرسه زیر مجموعه دارد که 7 مدرسه در خود قم و 7 مدرسه در آران و بیدگل و کاشان و تقریباً 3 هزار طلبه خواهر در پایه های 2، 3، 4 مشغول تحصیل هستند که برخی از آنان با مدرک کارشناسی ارشد و حتی دکتری وارد حوزه شده اند. درخواستی که داریم نسبت به برگزاری کارگاه های تخصصی تبلیغ برای مبلغات یا بصورت آموزش آنلاین و غیر حضوری و یا حضوری در خود مدارس شود. ثانیاً جذب و بکارگیری طلاب مشغول به تحصیل در سطح دو که شاخصه های تبلیغی دارند.
در این جلسه مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ضمن خیر مقدم و استقبال از تداوم برگزاری این نشستها و رایزنی ها بر استفاده از ظرفیت طلاب خواهر مخصوصاً در قم تاکید کرد و گفت: دفتر تبلیغات اسلامی در بحث حجاب و عفاف و مشاوره و مباحث تخصصی نیاز مبرم به حضور مبلغات خواهر در قالب گروههای تخصصی دارد.
وی افزود: اولاً با یک بازنگری در آئین نامه می توانیم مبلغات توانمندی که دارای  مدرک تخصصی ،کارشناسی ارشد و یا دکتری هستند و حداقل درسطح 2 مشغول به تحصیل هستند را جذب و از ایشان دراعزامهای تخصصی استفاده کرد. ثانیاً دفتر آمادگی دارد، آموزشهای مرتبط با تبلیغ را چه به صورت آنلاین و چه حضوری ( اگر خود مدرسه ظرفیت و امکان این فعالیت را داشته باشد) با استفاده از اساتید که در اختیار دارد در مدارس علمیه خواهران قم برگزار نماید .

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.