معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

مسأله حجاب و عفاف یکی از اولویت های فرهنگی و حاکمیتی است

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان این که مسأله حجاب و عفاف یکی از اولویت های فرهنگی و حاکمیتی در کشور است، گفت: این اولویت هیچ وقت از دستور کار خارج نمی شود.

به گزارش خبرنگار بلاغ به نقل از خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سعید روستاآزاد، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم امروز پنجشنبه 30 اسفندماه 1398 در همایش فعالان عفاف و حجاب قم که در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، یکی از مصادیق روشن فریضه امر به معروف و نهی از منکر را مسأله حجاب دانست.

وی با بیان این که مسأله حجاب و عفاف یکی از اولویت های ما در مسائل فرهنگی و حاکمیتی است، بیان داشت: این موضوع هیچ وقت از اولویت جمهوری اسلامی خارج نمی شود.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم عفاف و حجاب را کامل کننده یکدیگر دانست و افزود: اگر حجاب به تنهایی رعایت شود و عفت نباشد، اصول اخلاقی خدشه دار خواهد شد و اگر عفاف باشد ولی حجاب رعایت نشود، این امر، مسیر بی عفتی و عدم رعایت حدود محرم و نامحرم را باز می کند.

وی گفت: معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم آماده هر گونه همکاری فرهنگی است و می تواند دوره های آموزشی و مهارتی در عرصه های فرهنگی برای علاقه مندان به ویژه در عرصه امر به معروف و نهی از منکر برگزار کند.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد تربیت چندین هزار نیروی خواهر آموزش دیده در حوزه امر به معروف و نهی از منکر را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: باید کار امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان بسیج مردمی ترویج کنیم تا همه افراد بر خود وظیفه بدانند که از چهره شهر قم صیانت کنند.

وی در پایان افزود: امیدواریم بتوانیم در مسیر صیانت از حریم اصیل قم و مؤلفه های اصلی شهر قم موفق بوده و گام رو به جلویی برداریم.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.