طی تفاهمی بین دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی؛

سامانه مشترک اطلس فرهنگی و مدیریت نظام تبلیغ در دستور کار قرار گرفت

تاریخ انتشار:
در دیدار معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و دبیر شورای راهبری با معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی سامانه مشترک اطلس فرهنگی و مدیریت نظام تبلیغ در دستور کار قرار گرفت
روستا آزاد

به گزارش خبرنگار بلاغ در دیدار حجت الاسلام والمسلمین دکتر سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با حجت‌الاسلام والمسلمین سید ناصر میر محمدیان معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی سامانه مشترک اطلس فرهنگی و مدیریت نظام تبلیغ در دستور کار قرار گرفت.

در این دیدار حجت الاسلام روستا آزاد ضمن خوش آمدگویی گفت: دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی چنان درهم تنیده اند که فعالیت هر یک با دیگری کامل می شود و نمیتوان این دو را از هم جدا دانست.

وی با اشاره به بیان مقام معظم رهبری ابراز داشت: مقام معظم رهبری در قبال همکاری بین دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی فرمودند: «بنشینید و با هم تقسیم کار کنید» و نفرمودند به صورت هم افزا با هم کار کنید. دلیل این بیان این است که دفتر تبلیغات اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی با سایر ارگان ها کارهای هم افزا و مشترک داریم؛ اما روابط بین ما به گونه ای است که اثرگذار بودن هر یک از ما منوط به همکاری دیگریست.

در بخش دیگری از این نشست حجت الاسلام میرمحمدیان اظهار داشت: امروز عزم همکاری مدیریتی وجود دارد و زیرساخت آن در حال تکمیل است. باید از پیشگام شدن دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بابت پیشگام شدن در انجام همکاری مشترک تقدیر و تشکر کنم. ما بیش از 15 سال است که این دغدغه را داریم و در همیشه در این جهت تلاش کرده ایم. امیدوارم با عنایت خداوند و در سایه ی این همکاری بین دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی به موفقیت های روزافزونی دست یابیم.

در ادامه حجت الاسلام دکتر هاشمیان نیز با تأکید بر محوریت تعاملات بین دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی ضمن اشاره به ادبیات همکاری های مشترک در قالب تعریف پروژه های مشترک، بحث اطلس فرهنگی و شکل گیری سامانه دریافت و فرآوری داده های میدانی از شبکه گسترده مبلغان را به عنوان نقطه ارزشمند این تعامل نام برد.

همچنین مهندس طالبی مشاور فناوری اطلاعات سازمان تبلیغات سلامی از برنامه ریزی در خصوص تهیه زیرساخت 28 سرویس فرهنگی و تبلیغی در سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.