طی نشستی؛

پیشنهادات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در تبیین مبانی علوم انسانی مطرح شد

تاریخ انتشار:
طی نشستی معاون فرهنگی و تبلیغی و معاون آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی به بررسی مباحث تخصصی در تهیه محتوای تبلیغ تخصصی در تبیین مبانی فکری علوم انسانی پرداختند.

به گزارش خبرنگار بلاغ طی نشستی حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعید روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین دکتر شمس الله مریجی معاون آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی به بررسی مباحث تخصصی در تهیه محتوای تبلیغ تخصصی در تبیین مبانی فکری علوم انسانی پرداختند.

در این دیدار حجت الاسلام روستا آزاد ضمن خوشامد گویی به بیان ظرفیت های معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برای همکاری هر چه بیشتر با میز تخصصی اسلامی سازی علوم انسانی پرداخت.

در ادامه معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم پیشنهاداتی در زمینه تهیه محتوای تبلیغ تخصصی در خصوص تبیین مبانی فکری علوم انسانی و نقد آن همچنین امکان تشکیل گروه های تبلیغی تخصصی و اعزام به حوزه های علمیه و دانشگاه های سراسر کشور و بستر فراهم تبلیغ نوین در فرآوری محتوای غنی طرح گفتمان و نشر موثر در فضای رسانه ای و مجازی و جریان سازی متناسب و امکان برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی مرتبط برای اساتید حوزه علمیه قم و مبلغان ارائه داد.

در ادامه حجت الاسلام مریجی ضمن ارزشمند دانستن جایگاه تبلیغ و مبلغان دین از شکل گیری اعزام های تخصصی ابراز خرسندی نمود و این کار را برای فضای امروز جامعه لازم و ضروری خواند.

در این دیدار دبیر قطب بنیادهای نظری علوم اسلامی و انسانی، آقای احمدی حاجی و دبیر میز آقای اولیایی نیز حضور داشتند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.