معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

عفاف و حجاب سبب غیظ کفار می شود

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: عفاف و حجاب از آن دسته واجباتی است که اگر درست اجرا شود می تواند غیظ کفار را به همراه داشته باشد.
سعید روستا آزاد

به گزارش بلاغ به نقل از شفقنا، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد در دومین همایش فعالان عفاف و ححاب که در سالن همایش های غدیر برگزار شد با اشاره به سلسله برنامه های دفتر تبلیغات اسلامی در زمینه عفاف و حجاب اظهار داشت: تذکر به فعالان و تدوین برنامه‌های آموزشی در امر ترویج عفاف و حجاب از جمله سلسله برنامه‌هایی است که در ادامه این همایش‌ها به فعالان داده می‌شود.

او با اشاره به فعالیت در عرصه عفاف و حجاب در قم بیان کرد: کسانی که آموزش‌ها و مهارت‌ها را در حوزه تذکر لسانی می‌بینند در جهت ترویج حجاب و جلوگیری از منکرات در بخش‌هایی از قم مشغول به فعالیت هستند تا مأموریت دینی خود را در راستای ترویج عفاف و حجاب انجام دهند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اعمال صالح ذکر شده در قرآن کریم ابراز داشت: در کنار اعمال صالح و ترک محرمات آنچه مهم است؛ اینکه در عرصه های فردی، اجتماعی و سیاسی، کدام یک از فعالیت ها و اقدامات ما در مقابله جدی با دشمن است.

روستا آزاد، ترویج عفاف و حجاب را یکی از عوامل مهم در برانگیختن عصبانیت دشمنان دانست و افزود: عفاف و حجاب از آن دسته واجباتی است که اگر درست اجرا شود می تواند غیظ کفار را به همراه داشته باشد و در آیات قرآن کریم آمده در کنار اینکه سختی می‌کشید و عمل صالح انجام می‌دهید یکی از اعمال صالح شما این است که قدم‌هایی بردارید که آن قدم‌ها سبب عصبانیت کفار شود.

او با بیان اینکه کفار در زمینه ترویج بی بند و باری و بی حجابی فعالیت می کنند گفت: استکبار جهانی و جبهه معاند انقلاب و اسلام برای ترویج بی‌بندوباری و بی‌حجابی در حال سرمایه‌گذاری است، این‌ها ناشی از آن است که حجاب علاوه بر آنکه یک واجب فرهنگی است در درون خود نفی سلطه کفار را رقم می‌زند و عامل عصبانیت کفار است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی افزود: خداوند در قرآن می فرماید به برخی اعمال ثواب داده می شود و برخی اعمال هم موجب عصبانیت کفار می‌شود و در این میان قطعاً رعایت عفاف و حجاب مصداق بارز عصبانیت کفار است.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.