نشست هم افزایی معاونت فرهنگی وتبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با دانشکده صدا وسیمای قم

نفوذ مبلغان در حوزه رسانه بسیار اثر بخش است

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد در نشست هم افزایی معاونت فرهنگی وتبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با دانشکده صدا وسیمای قم گفت: نفوذ مبلغان در حوزه رسانه بسیار اثر بخش است و مبلغان باید به سمت تولید محتوا در این حوزه بروند.
جلسه

به گزارش خبرنگار بلاغ  پیش از ظهر امروز جلسه ای مشترک از سوی معاونت فرهنگی وتبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با رئیس دانشکده صدا وسیمای قم در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با هدف ایجاد هم افزایی تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه اباذر جعفری مدیر کل اطلاع رسانی وتبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اظهار داشت:  اداره کل تبلیغ نوین در حال ساماندهی مبلغان فعال در عرصه تبلیغ نوین است که در سه بخش تبلیغ مجازی، تبلیغ هنری و تبلیغ رسانه ای شناسایی و ساماندهی می شوند.

وی در ادامه فزود: مبلغانی که در بخش رسانه ای ثبت نام کرده اند در قالب 20 گروه فعالیت می کنند. هدف کلی از ثبت گروه ها شناسایی ظرفیت ها وحمایت از فعالیت آنان می باشد.

در ادامه دکتر پهلوانیان رئیس دانشکده صداوسیمای قم با تمجید از فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: دفتر تبلیغات اسلامی پرسابقه ترین مرکز قم در بحث فعالیت های هنری می باشد که با حضور حجت الاسلام روستا آزاد در این بخش موجب توفیقات بیشتر در این عرصه شده است.

وی تصریح کرد: ما نیز در حوزه های هنری ورسانه ای آمادگی داریم با دفتر تبلیغات اسلامی همکاری نماییم.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد معاون فرهنگی وتبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم یاد آور شد: مجموعه فعالیت های دفتر تبلیغات نسبت به گذشته رشد قابل توجهی داشته است. نگاه ما در این حوزه به صورت تبلیغ گروهی است که اکنون نیز گروه های ساماندهی شده مشغول فعالیت هستند و باید جهت دهی وحمایت مناسب از آنها صورت پذیرد.

وی در پایان گفت: نفوذ طلاب ومبلغان در حوزه رسانه بسیار اثر بخش است وتلاش ما این است که طلاب به سمت تولید محتواهای رسانه ای نیز گرایش بیشتری پیدا کنند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.