مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

باید سنت حسنه وقف و نذر را احیا کنیم

تاریخ انتشار:
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان: کنار گذاشتن سنت وقف، در کنار معضلات اجتماعی دیگر، باید به عنوان یک معظل اجتماعی دیده شود. حل این معضل نیازمند یک نهضت است.

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در جلسه کمیته هدایت تبلیغی استان گیلان، ضمن تقدیر و تشکر از معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی جهت میزبانی و برگزاری این جلسه گفت: حضور بنده در این جلسه بیشتر برای شنونده بودن است تا گوینده بودن. من دوست دارم نقاط ضعف و قوت را پیدا کرده و برای اصلاح یا تقویت آن ها تلاش کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی خاطر نشان کرد: با توجه به لزوم هم افزایی و همفکری بین سازمان تبلیغات اسلامی و مبلغان اعزامی به مناطق تبلیغی، لازم است سرگروه های تبلیغی حداقل دو هفته قبل از اعزام در ایام تبلیغی مانند محرم و ماه رمضان، با اداره کل استان جلساتی داشته باشند.

وی چشم دوختن به بودجه های دولتی را آفت تبلیغ دانست و تصریح کرد: یکی از وظایف تمام مبلغان و دستگاه های تبلیغی جلوگیری از آسیب چشم دوختن به بودجه دولتی است. باید مانند گذشته سنت حسنه وقف و نذر را احیا کنیم و از این راه امور تبلیغ دین را پیش ببریم. کنار گذاشتن سنت وقف، در کنار معضلات اجتماعی دیگر، باید به عنوان یک معظل اجتماعی دیده شود. حل این معضل نیازمند یک نهضت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر اهمیت حضور مردم در جریان تبلیغ گفت: مردم باید بدانند اگر هزینه ای برای تبلیغ دین می کنند چه آثار و برکاتی در جامعه و برای خودشان دارد. هر جا که مردم پای کار آمدند، کار با قدرت بیشتری جلو رفته و اثر کار دو چندان شده است.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.