از سوی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی صورت گرفت؛

تولید نرم افزار اندرویدی پرسش کرونا

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام والمسلمین علی مخدوم از تولید نرم افزار اندرویدی پرسش هایی پیرامون کرونا خبر داد.

به گزارش بلاغ، به نقل از خبرگزاری حوزه،  حجت الاسلام علی مخدوم رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی با اعلام این خبر گفت: با توجه به فراوانی سوالات هم وطنان عزیز پیرامون بیماری اخیر برآن شدیم تا مهمترین پرسش و پاسخ ها را در قالب نرم افزاری اندرویدی در اختیار مردم عزیز قرار دهیم.

وی افزود: مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی پس از بررسی جدیدترین سوالات مربوط به این موضوع را جمع آوری نموده و از بین سوالات مطرح شده به حدود ۹۰ سوال منتخب از جنبه های مختلف قرآنی، اعتقادی، اخلاقی، تاریخی، حدیثی، احکام شرعی و روانشناختی متناسب با نیازهای روز جامعه پاسخ داده و در قالب نرم افزار «پرسش های کرونا» به هم وطنان عزیز تقدیم کرده است.

حجت الاسلام مخدوم با اعلام این نکته که بیشتر پاسخ ها در دو قالب اجمالی و تفصیلی پاسخ داده شده گفت: منابع استفاده شده در پاسخ ها در این نرم افزار در پی نوشت ذکر شده است که علاوه بر ایجاد اطمینان بیشتر، امکان مطالعه و تحقیق بیشتر را نیز در اختیار قرار می دهد.

وی افزود: برای هر یک از سوالات، فایل صوتی همان متن قابل دریافت و شنیدن است. ضمن اینکه کاربران در صورت داشتن سؤال در زمینه پرسش و پاسخ های ارائه شده می توانند از گزینه ارسال پرسش که در نرم افزار تعبیه شده است استفاده و پس از ارسال پرسش جدید، پاسخ خود را دریافت نمایند.

وی در پایان با تشکر از مجموعه کارشناسان بخش های مختلف مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی که در شکل گیری و ارائه به موقع این اثر نقش بسزایی داشته اند، از کاربران نیز خواست تا با نظرات و پیشنهادات خود ما را در ارتقاء خدمات یاری کنند.

برای دریافت نرم افزار کلیک نمایید

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.