معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می کند:

فراخوان ایده های فرهنگی و تبلیغی ویژه ماه مبارک رمضان 1399

تاریخ انتشار:
با توجه به روند محدودیت فعالیت مراکز دینی، در فراخوانی از کلیه طلاب، مبلغان و فعالان فرهنگی درخواست شده است تا به منظور شناسایی و معرفی ایده ها و طرح های کاربردی جهت انجام فعالیت های فرهنگی و تبلیغی ماه مبارک رمضان پیشنهادات خود را ارائه نمایند.

به گزارش خبرنگار بلاغ،  همزمان با شیوع ویروس کرونا و تلاش خستگی ناپذیر طلاب و مبلغان در سراسر کشور جهت امدادرسانی به هموطنان عزیز و همچنین با توجه به نزدیک شدن ایام ماه مبارک رمضان و روند محدودیت فعالیت مراکز دینی، فراخوان ایده های برتر فرهنگی و تبلیغی «ویژه ماه مبارک رمضان 1399 از سوی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، اعلام شد.

براساس این گزارش، شناسایی، معرفی و  ایده پردازی طرح های کاربردی جهت انجام فعالیت های فرهنگی و تبلیغی ماه مبارک رمضان از محورهای این فراخوان اعلام شده است.

مهلت ارسال: 1399/1/15 الی 1399/1/25

شرکت کنندگان محترم می توانند موضوعات پیشنهادی خود را از طرق لینک زیر ارسال نمایند.

لازم به ذکر است که به 10 نفر از ارائه دهندگان بهترین ایده ­ها، جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.

 

زمان ارسال ایده به پایان رسیده است

 

13811206_0134173.jpg

دیدگاه‌ها

محمدفرجی 09:59 - 1399/01/16

با عرض سلام و اب و احترام اینکه مثلا من طلبه برم یه روستایی و به یک یک خونه ها برم و سر بزنم و با خودم پک بهداشتی ببرم(با پشتوانه مثلا دفتر یا هر جایی ک کمک کنه) هر سوالی مسئله ای داشتن مطرح کنن و اینکه باز با پشتوانی من طلبه برم ضد عفونی معابر عمومی تو روستا ک همون تبلیغ عملی میشه.کونوا دعاه الناس بغیر السنتکم.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.