معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد:

رادیو معارف بازوی رسانه ای عرصه تبلیغ

تاریخ انتشار:
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در جلسه هم افزایی این معاونت با مسئولین رادیو معارف اظهار داشت: در عرصه تبلیغ و ماندگاری فعالیت های تبلیغی، رادیو معارف با ظرفیت های عالی، می تواند نقش بازوی رسانه ای را در این زمینه ایفا کند.

به گزارش خبرنگار بلاغ، جلسه هم اندیشی و هم افزایی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و رادیو معارف صبح امروز یکشنبه 20 تیرماه در ساختمان معاونت فرهنگی تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین عظیمی قائم مقام رادیو معارف تشکیل شد بر ضرورت همکاری و هم افزایی این دو مجموعه تاکید و ابعاد مختلف این همکاری مورد بحث قرار گرفت.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: رادیو معارف با سابقه درخشان خود در پخش صوت کلاس های حوزوی در سال های گذشته توانست جایگاه خود را در ایامی که ویروس کرونا باعث تعطیلی دروس حوزوی گردید، ارتقا دهد.

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد اسفاده از رادیو را کم هزینه ترین رسانه برشمرد و گفت: استفاده از رادیو یکی از کم هزینه ترین رسانه هایی است که مخاطب با استفاده از آن می تواند نیاز فکری و فرهنگی خود را با آن برطرف نماید.

وی در ادامه مطالب خود با اشاره به ضرورت همکاری نهادهای فرهنگی اظهار داشت: معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در راستای همکاری و هم افزایی با رادیو معارف هیچ گونه محدودیتی در موضوعات خرد و کلان را ندارد.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: در خصوص تعامل نهادهای تبلیغی و فرهنگی، رادیو معارف می تواند از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد. شایان ذکر است متولیان امر تبلیغ همچون؛ دفتر تبلیغات اسلامی، معاونت تبلیغ حوزه علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی ...، در قالب "کمسیون فرهنگی تبلیغ نهادهای حوزوی" جلسات مستمری را دارند که رادیو معارف نیز می تواند با شرکت در این جلسات و همکاری با اعضای این کمسیون نقش بازوی رسانه ای عرصه تبلیغ را ایفا کند.

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد اظهار داشت: در عرصه تبلیغ معارف اسلامی و دینی، رسانه ملی نباید فقط به تعداد معدودی از سخنوران مشهور بسنده کند. در سطح کشور هستند مبلغانی که قابلیت استفاده آنها در رسانه ملی وجود دارد ولی به خاطر عدم شهرت، مورد استفاده قرار نمی گیرند.

وی در ادامه به موضوع ظرفیت بی نظیر جامعه نخبگانی و مبلیغن تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی با داشتن مبلغان نخبه که تعدادی از آنان مجتهد نیز می باشند و همچنین مبلغان متخصص در زمینه های مختلف، ظرفیت بی نظیری را جهت حضور در رسانه ملی دارند که متاسفانه کمتر به آن توجه شده است.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.