پیام تسلیت دفتر تبلیغات اسلامی بمناسبت ارتحال آیت الله امینی

تاریخ انتشار:
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور پیامی، ارتحال آیت الله امینی را تسلیت گفت.

به گزارش بلاغ، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، متن این پیام بدین شرح است:

درگذشت عالم پارسا و معلّم اخلاق حضرت آیت‌الله حاج شیخ ابراهیم امینی«ره» موجب تأسف و تألم فراوان گردید.

آن عالم ربانی شخصیّتی متخلّق و چهره‌ای مطرح در حوزۀ علمیّۀ قم و نظام مقدّس جمهوری اسلامی بود که عمر با برکت ایشان، یکسره در خدمت اسلام و انقلاب اسلامی و ترویج دین و اخلاق و استوار ساختن عقائد و انگیزه‌های اهل ایمان سپری گردید.

نگارش آثار مفید و متعدّد در حوزۀ علوم و فرهنگ اسلامی، خصوصاً اخلاق و تربیت و عقائد که افتخار نشر برخی از آن ها را موسسه بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی داشته است و تلاش‌های متکثّر و متنوّع تبلیغی در کشورهای مختلف جهان و مجامع گوناگون داخلی و بین‌المللی، به منظور تأمین نیازهای فرهنگی و ابلاغ پیام دین و ارائۀ چهرۀ منوّر اسلام از جمله مواردی است که در کارنامه آیت الله امینی(ره) می درخشد.

آن فقیه وارسته در عرصه سیاست نیز همواره حضور عالمانه‌ای داشته و التزام به دین و اخلاق‌مداری در این صحنۀ خطیر را هیچگاه از دست نداد.

دفتر تبليغات اسلامی حوزه علميه قم اين ضايعه بزرگ را به بيت معظم ايشان و تمامی پويندگان راه علم و فضيلت بوِيژه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مراجع عظام تقليد و حوزوات علميه تسليت عرض نموده و از خداوند منان برای آن فقيد سعيد علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبرجميل و اجر جزيل مسئلت دارد.

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.