مدیر گروه تبلیغی مصباح الهدی:

گروه های تبلیغی در همه زمینه های خدمت رسانی، پیشگام هستند

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام احدی: گروه تبلیغی مصباح الهدی از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا در دو استان قم و مرکزی فعالیت های خود را بصورت گسترده و کارشناسی شده و با همکاری بیش از 200 نفر از طلابِ عضو این گروه آغاز کرد.
گروه های تبلیغی در همه زمینه های خدمت رسانی، پیشگام هستند

به گزارش خبرنگار بلاغ ، حجت الاسلام علی احدی مدیر گروه تبلیغی مصباح الهدی در گفت و گویی از فعالیت های این گروه  در مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت؛ گروه تبلیغی مصباح الهدی از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا، در دو استان قم و مرکزی فعالیت های خود را بصورت گسترده و کارشناسی شده  با همکاری بیش از 200 نفر از طلاب عضو این گروه شروع کرد.

وی در ادامه افزود: فعالیت های این گروه در زمینه های مختلف از جمله؛ بهداشتی، تبلیغی، مشاوره و معیشتی بوده است.

مدیر گروه تبلیغی مصباح الهدی گفت: در بخش بهداشتی، این گروه اقدام به تهیه و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی در بین نیازمندان و عموم سطح شهر نموده است، همچنین در بخش تبلیغ و مشاوره؛ طلاب متخصص در زمینه مشاوره به عموم مردم و بیماران مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های دو استان قم و مرکزی مشاوره  داده و با دادان شاخه های گل به کادر درمانی ابراز همیاری و همکاری می کردند. 

وی بیان داشت: در بخش کمک معیشتی با شناسایی افراد نیازمند در دو استان مذکور و برنامه ریزی های مختلف، کمک های معیشتی را با حفظ کرامت به دست نیازمندان می رساند.

photo_2020-04-29_09-50-03.jpg

مدیر تبلیغی جهادی مصباح الهدی در خصوص دیگر فعالیت های تبلیغی گفت: این گروه کماکان فعالیت های تبلیغی خود را در کمپ های ترک اعتیاد و همچنین تبلیغ در زندان های دو استان ادامه می دهد. در بخش تبلیغ در فضای مجازی نیز این فعالیت ها،  کما فی السابق ادامه دارد و با تهیه کلیپ های سخنرانی یک دقیقه ای به فعالیت های خود پرداخته د و شیوع ویروس کرونا باعث نشده است که این فعالیت های تعطیل شوند.

ایشان با اشاره به ایام نیمه شعبان و جشن های مربوط به این ایام در سطح شهر بیان کرد: با توجه به شیوع این ویروس منحوس در کشور و عدم برگزاری جشن ها با حضور مردم به دلیل عدم انتشار ویروس، گروه تبلیغی مصباح الهدی در ایام  نیمه شعبان نیز در زمینه ایجاد جشن های خیابانی و جشن در فضای آزاد مجتمع های مسکونی به فعالیت های تبلیغی خود ادامه داد، بخشی از این فعالیت ها در شهرک پردیسان در یکی از محله های مسکونی بود که حدود 1500 غذای متبرکی حرم حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) در میان ساکنین این مجتمع پخش شد و از آنان درخواست شد که به کنار پنجره های خود بیایند و از برنامه های متنوع در خصوص جشن نیمه شعبان دیدن کنند.

حجت الاسلام احدی خاطر نشان کرد: این گروه علاوه بر فعالیت های تبلیغی خود با دیگر نهادها نیز در مقابله با شیوع ویرس کرونا همکاری های مختلفی را انجام داده است از جمله این همکاری ها؛ همکاری با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در قسمت بسته بندی و توزیع محصولات بهداشتی و کمک های معیشتی و تهیه و توزیع غذای گرم در میان نیازمندان درکل مناطق استان قم و استان مرکزی همکاری نموده است.

photo_2020-04-29_09-49-53.jpg

وی در پایان این گفتگو بیان کرد: گروه تبلیغی مصباح الهدی تا شکست کامل این ویروس منحوس به فعالیت های خود در مقابله با این بیماری ادامه خواهد داد و در کنار مردم عزیز خواهد بود و از هیچگونه کمک رسانی به جامعه دریغ نخواهند کرد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.