مدیرکل تبلیغ تخصصی:

حضور بیش از 170 مبلغ نخبه در عرصه تبلیغ در فضای مجازی و رسانه

تاریخ انتشار:
دکتر اباذر جعفری: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از 170 مبلغ نخبه توسط اداره کل تبلیغ تخصص ساماندهی و به فعالیت در عرصه فضای مجازی و رسانه مشغول بودند.

به گزارش خبرنگار بلاغ؛ در جلسه نشست هم اندیشی اهمیت تبلیغ در فضای مجازی که  با حضور حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و مبلغان نخبه که در فضای رسانه و مجازی در ایام ماه مبارک رمضان به امر مقدس تبلیغ مشغول بودند برگزار شد، در این نشست دکتراباذر جعفری مدیر کل تبلیغ تخصصی ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام صادق (علیه السّلام) مطالبی را در خصوص اعزام مبلغ نخبه در ماه مبارک رمضان امسال بیان داشت.

مدیرکل تبلیغ تخصصی با اشاره اجمالی به وظایف این اداره کل گفت: اداره کل تبلیغ تخصصی تحت سه عنوان؛ جذب مبلغان تخصصی، اعزام و بکارگیری مبلغان متخصص و اداره نخبگان مشغول به فعالیت می باشد.

وی در ادامه افزود: با تلاش این اداره کل و همچنین همت مبلغان نخبه درعرصه تبلیغ، علیرغم مشکلات پیش آماده در ماه های گذشته به خاطر شیوع ویروس کرونا، سعی شد تبلیغ معارف دینی تعطیل نگردد.

دکتراباذر جعفری در خصوص اعزام مبلغ در ماه مبارک رمضان امسال اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان امسال، 25 نفر از مبلغان نخبه در مناطق سفید و غیرآلوده موفق به تبلیغ حضوری شدند و بیش از 170 نفر از مبلغان نخبه در عرصه تبلیغ در فضای مجازی و رسانه، مشغول به امر مقدس تبلیغ معارف دینی بودند.

مدیرکل تبلیغ تخصصی بیان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال از ظرفیت مبلغان نخبه در سه عرصه؛ پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاوره به مراجعان مرکز ملی پاسخگویی و تبلیغ در فضای مجازی و رسانه بکار گرفته شد.

وی با مهم برشمردن لزوم حضور مبلغین در عرصه تبلیغ در فضای مجازی و رسانه گفت: علاوه بر فعالیت های یاد شده، در 3 عرصه دیگر همچون تولید کلیپ های چند دقیقه ای، ایجاد کانال یا گروه تبلیغی و مدیریت آن و حضور در رسانه ملی نیز از ظرفیت مبلغان نخبه نیز استفاده گردید.

گفتنی است در ادامه این نشست، مبلغان فعال در عرصه تبلیغ در فضای مجازی و رسانه به ارائه پیشنهادات و انتقادات در خصوص اجرای هرچه بهتر این موضوع پرداختند.

 

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.