مدیر موسسه تبلیغی علمدار:

تبلیغ در عرصه کودک و نوجوان نیازمند تخصّص و تجربه است

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام امیر اخوان مدیر موسسه تبلیغی علمدار: تبلیغ در عرصه کودک و نوجوان نیازمند یادگیری تخصص و مهارت های تبلیغی و همچنین تجربه می باشد.
تبلیغ در عرصه کودک و نوجوان نیازمند تخصّص و تجربه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، حجت الاسلام اخوان مدیر موسسه تبلیغی علمدار از مبلغین تخصصی در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در گفت و گویی با خبرنگار ما از فعالیت های فرهنگی تبلیغی این گروه درایام ماه مبارک رمضان با توجه به شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت: فعالیت های این موسسه در ایام تعطیل نشد بلکه به شیوه مجازی برگزار شد. البته قبل از شیوع این ویروس منحوس نیز موسسه علمدار در بستر فضای مجازی نیز فعالیت های گسترده ای داشت.

حجت الاسلام اخوان با اشاره به حساسیت و اهمیت بالای فعالیت در زمینه کودک و نوجوان اظهار داشت: مبلغانی که در این عرصه می خواهند ورود کنند و فعالیت داشته باشند باید دقت کنند که تبلیغ در عرصه کودک و نوجوان، نیازمند یادگیری تخصص و مهارت های تبلیغی و همچنین تجربه می باشد.

وی در ادامه افزود: در ماه مبارک رمضان و بحث شیوع ویروس کرونا، موسسه علمدار با توجه به اینکه از قبل نیز در فضای مجازی فعالیت داشته است، در این ایام فعالیت های تبلیغی خود را در بستر فضای مجازی با تولید و تدوین چندین کلیپ 3 دقیقه ای، تولید عکس نوشته و انتشار آن، تجمیع اشعار کودکانه، کانال های تبلیغی در پیام رسان ها و .. افزایش داد.

مدیر موسسه تبلیغی علمدار بیان کرد: قبل از شیوع ویروس کرونا، این موسسه علاوه بر تولید محتوا و فعالیت در فضای مجازی و رسانه در مدارس مختلف سطح استان به اجرای برنامه های تبلیغی مفرح و آموزنده می پرداخت، بعد از مسائل پیش آمده، این برنامه ها با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی و با رضایت کامل والدین دانش آموزان در موسسه علمدار برگزار می شود.

حجت الاسلام اخوان با اشاره به اهمیت حضور طلاب در فضای رسانه گفت: مبلغان نباید از این فضا و این بستر غفلت کنند، البته بحث آموزش و سواد رسانه ای نیز مهم است.

وی اظهار داشت: موسسه علمدار هم در پیام رسان ها هم در شبکه های اجتماعی فعالیت دارد، که از این جمله فعالیت می توان به پخش زنده برنامه های تبلیغی در ماه مبارک رمضان از شبکه اجتماعیآپارات اشاره کرد.

مدیر موسسه تبلیغی علمدار گفت: علاقه مندان به مباحث تبلیغ در این عرصه می توانند با مراجعه به سایت https://amooakhavan.ir/ از مطالب محتوایی تبلیغی این سایت از جمله ؛ پرده خوانی، مسابقات، طنزپردازی دینی، اشعار کودکانه و کارت های آموزشی استفاده و یا از برنامه اجرایی آن برای کودکان و نوجوانان خود استفاده نمایند. علاقه مندان می توانند برای دسترسی راحت تر به مطالب به کانال های این موسسه در پیامرسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/amooakhavan مراجعه نمایند.

وی در پایان افزود: موسسه علمدار واقع در شهر قم، خیابان شهدای دروازه ری، با همکاری چندین مبلغ فعال در زمینه تبلیغ کودک و نوجوان در حال فعالیت می باشد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.