معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

هم افزایی مسئولین در ایجاد فضای امن اخلاقی در جامعه، ضروری است

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با تاکید بر هم افزایی ناجا و دفتر تبلیغات اسلامی گفت: هم افزایی مسئولین در ایجاد فضای امن اخلاقی در جامعه، ضروری است.

به گزارش خبرنگار بلاغ؛ نشست صمیمی حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و فرمانده جدید نیروی انتظامی استان قم سردار میرفیضی در محل فرماندهی ناجا استان برگزار شد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد انتصاب سردار میرفیضی را به عنوان فرمانده جدید ناجا استان قم به ایشان تبریک گفت.

حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد در خصوص همکاری این دو مجموعه بیان داشت: معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در زمینه های مختلفی همچون؛ دوره های آموزشی آشنایی با فرقه های موجود در کشور،  فضای مجازی و سواد رسانه، مشاوره و خانواده، اساتید و گروه های تبلیغی متخصص در سطح کشور می تواند با ناجا همکاری نماید و سابقه این همکاری ها در سال های گذشته مشهود و موفق بوده است.

وی در ادامه افزود: در فعالیت های تبلیغی، دنبال گزارش کار و تبلیغات نیستیم بلکه کار درست و قوی را می‌طلبیم تا بتوانیم خروجی موفقی در زمینه های مختلف تبلیغی داشته باشیم.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به بحث امنیت اخلاقی در استان قم اشاره کرد و اظهار داشت: بحث امنیت اخلاقی در کشور و به خصوص در استان قم به دلیل اهمیت این استان، باید در اولویت فعالیت های تبلیغی و امنیتی قرار گیرد. همه مسئولین باید در ایجاد فضای امن اخلاقی در این استان تلاش کنند.

در ادامه سردار میرفیضی  فرمانده جدید ناجا استان قم ضمن ابراز خرسندی از همکاری های معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با ناجا استان قم گفت: تعاملات خوب و گسترده ای در زمینه فعالیت های تبلیغی بین دو مجموعه صورت گرفته است که تلاش می کنیم این همکاری های بیشتر و مستمر باشد.

 

 

 

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.