معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

پیشگیری از آسیب های اجتماعی وظیفه همگانی است

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در بازدید از زندان های قم: پیشگیری از آسیب های اجتماعی وظیفه همگانی است و مشارکت در شناخت آسیب ها و ارائه راه حل های تربیتی و آموزش جهت پیشگیری از آسیب ها حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با حجت الاسلام تهامی مدیر کل سازمان زندان های استان قم دیدار و از بخش های مختلف زندان شهر قم بازدید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد در هنگام بازدید از بخش های مختلف اظهار داشت:  حقیقتا دیدار شوق انگیز، اثرگذارو مفیدی بود. آنچه در کانون اصلاح وتربیت، اردوگاه حرفه آموزی و قسمت های قرآنی و ورزشی دیده شد منحصر به فرد و ویژه بود.

وی در ادامه افزود: از آنجا که پیشگیری همواره ساده تر، عملی تر و کم هزینه تر از درمان است، دارای اهمیت بسیار می باشد و پیشگیری از آسیب های اجتماعی یک وظیفه همگانی است و مشارکت در شناخت آسیب ها و ارائه راه حل های تربیتی و آموزش، جهت پیشگیری از آسیب ها در اولویت قرار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد گفت: می توان از ظرفیت دانشگاه باقرالعلوم و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برای تدوین مقاله های علمی و برنامه های اثر گذار تربیتی کمک گرفت و انشالله جهت کمک به مجموعه زندان ها از هیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

گفتنی است همزمان با این بازدید تفاهم نامه کار گروه تخصصی اصلاحی با نگاه آسیب شناسی جرائم ارتکابی با اداره کل زندان های استان منعقد و برای برنامه ریزی و آموزش اقشار آسیب پذیر خصوصا برای زندانیان وخانواده مددجویان راه کارهایی اتخاذ شد.

img_3582_0.jpg

 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.