رییس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی:

آمادگی دفتر تبلیغات جهت اعزام مبلغ متخصص به نواحی مقاومت بسیج

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام ملکی رییس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی: معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی جهت اعزام مبلغان تخصصی در راستای پیشگیری از آسیب ها اجتماعی به نواحی مقاومت بسیج آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام ملکی رییس اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در دیدار با سروان بابائی فرمانده ناحیه مقاومت امام حسین علیه السلام، آمادگی این مجموعه را برای اعزام مبلغین تخصصی اعلام نمود.

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام ملکی ضمن بیان ظرفیت های اداره کل تبلیغ تخصصی به تشریح برنامه ها و اولویت های تبلیغی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در راستای منویات مقام معظم رهبری نسبت به توجه جدّی به مسائل فرهنگی در استان قم پرداخت.

وی با اشاره به نیاز نواحی بسیج به یک مبلغ توانمند و متخصص اظهار داشت: اداره اعزام مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی برای اعزام مبلغان تخصصی به نواحی مقاومت بسیج برای نشر و تبیین معارف دینی در مسائل مخلتف بصورت تخصصی آمادگی کامل دارد.

در ادامه این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت امام حسین علیه السلام، به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در سال گذشته و برنامه های پیش بینی شده برای سال جاری پرداخت و از همکاری های اداره کل تبلیغ تخصصی در سال گذشته تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است دراین دیدار مقرر گردید علاوه بر در اختیار قرار دادن کلیه امکانات پشتیبانی و ستادی برای مبلغان و گروه های تبلیغی، چهار مورد از خانه های سبز محلات پر آسیب از طرف ناحیه مقاومت امام حسین علیه السلام جهت استقرار گروه های تبلیغی در راستای پیشگیری از آسیب ها اجتماعی،مشخص و امکان بهره مندی مسمتر گروه های تبلیغی از این مکانها فراهم گردد.

همچنین معرفی تعدادی از مبلغان حوزه مشاوره خانواده جهت پاسخگویی به سوالات از طریق کانال ها و گروه های مجازی ایجاد شده در محلات نیز دیگر نکته ای بود که در این دیدار به آن اشاره شد.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.