فرصت اخذ پروانه مشاوره خانواده قوه قضائیه برای طلاب رشته مطالعات زنان

تاریخ انتشار:
فرصت اخذ پروانه مشاوره خانواده قوه قضائیه برای دانشجویان و طلاب رشته مطالعات زنان فراهم می شود.

به گزارش بلاغ، بنا بر اعلام روابط عمومی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، زمان ثبت‌نام در آزمون مشاوران خانواده سال ٩٩ از پانزده مردادماه لغایت بیست و یکم مردادماه 1399 تمدید شد. مطابق این اطلاعیه و با توجه به تسهیل صورت گرفته در شرایط شرکت در آزمون، دانشجویان کارشناسی ارشد و بالاتر رشته مطالعات زنان و طلاب سطح 3 مطالعات زنان با دارا بودن شرایط حداقل سن ٣٠ سال و سابقه ٢ سال کار مرتبط می‌توانند از روز چهارشنبه ١٥مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به مطالعه دقیق آگهی و ثبت‌نام در آزمون اقدام نمایند. لازم به ذکر است که برای نخستین بار، امکان شرکت دانشجویان رشته مطالعات زنان در این آزمون فراهم‌شده است.

فرایند اخذ پروانه مشاوره خانواده در قالب آزمون کتبی در روز جمعه ۴ مهرماه از طریق سازمان سنجش و زیر نظر مرکز وکلا و مشاوران خانواده قوه قضاییه و مصاحبه شفاهی (عملی) در زمستان 1399 برگزار خواهد شد. محاکم قضایی در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده مصوب 1393، پرونده‌های اختلافات زوجین و دادخواست­های طلاق را به مشاورین دارای این پروانه ارجاع خواهند داد.

داوطلبان با توجه به رشته دانشگاهی خود، علاوه بر پاسخ به سؤالات عمومی، در یکی از سه حوزه: مشاوره روان‌شناختی، مشاوره حقوقی و مذهبی و مشاوره مددکاری اجتماعی (که سؤالات آن­ها به‌صورت جداگانه طرح خواهد شد)، شرکت خواهند کرد.

شایان‌ذکر است که دانشکده زن و خانواده با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نسبت به برگزاری دوره مجازی آمادگی این آزمون اقدام خواهد کرد.

لازم به ذکر است در صورت قبولی در آزمون و اخذ پروانه مشاوره خانواده قوه قضاییه، هزینه  ثبت نام آزمون و شرکت در دوره های آموزشی، از طرف دفتر تبلیغات اسلامی به مبلغانی که پرونده فعال تبلیغی دارند، عودت داده خواهد شد.

اطلاعات بیشتر را از طریق لینک­های زیر دریافت نمایید:

 برگزاری آزمون مشاوران خانواده قوه قضائیه

راهنمای تصویری ثبت‌نام در آزمون مشاوران خانواده قوه قضائیه

دفترچه شرایط ثبت‌نام آزمون مشاوران خانواده (مرحله اول ثبت‌نام)

دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضائیه (اطلاعیه تکمیل ظرفیت سازمان سنجش)

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.