معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی:

اهمیت ایفای نقش مساجد در برگزاری مراسم سیدالشهداء موردتوجه قرار گیرد

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در دومین نشست ستاد ملی پیگیری‌های ویژه محرم: باید اهمیت ایفای نقش مساجد در برگزاری مراسم سیدالشهداء در ماه محرم امسال موردتوجه قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در دومین  نشست ستاد ملی پیگیری‌های ویژه محرم، که در مجموعه فرهنگی هنری سرچشمه با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، وزیر بهداشت و مسئولان نهادهای فرهنگی سراسر کشور برگزار شد بر لزوم و اهمیت رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی در ایام تبلیغی محرم و توجه بیشتر به مساجد در ایام سوگواری تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد اظهار داشت: ظرفیت اعزام دفتر تبلیغات اسلامی در سال‌های قبل بیش از ۱۲ هزار نفر بود که با کمک سازمان تبلیغات اسلامی این ظرفیت افزایش پیدا خواهد کرد.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: سند پیش‌نویس برگزاری مراسم ماه محرم، باید خلاصه شود و موارد به‌صورت خلاصه عنوان شود همچنین از نقدهایی که سند سیاستی ماه محرم وارد است، کم‌رنگ بودن نقش مساجد در آن است که باید اهمیت ایفای نقش مساجد در برگزاری مراسم سیدالشهداء موردتوجه باشد.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.