پیام دفتر تبلیغات اسلامی در پی ارتحال آیت الله تسخیری

تاریخ انتشار:
دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم این ضایعه مولمه را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه، شاگردان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت واسعه و همجواری با اولیاء الهی را مسئلت دارد.

به گزارش بلاغ، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، پیام دفتر تبلیغات اسلامی در پی ارتحال آیت الله تسخیری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
اذا مات المومن الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء

عالم ربانی حضرت آیت‌الله شیخ محمدعلی تسخیری عمر شریف خود را صرف دفاع از حقیقت آیین محمدی(ص) و افزایش وحدت و همدلی فرقه های گوناگون امت اسلامی نمودند و در تمام مسئولیت‌های مختلف خودشان همواره منشاء آثار و برکات زیادی برای جهان اسلام و نظام جمهوری اسلامی شدند.

آن فقید سعید دارای مقامات عالی علمی، فقاهت و اجتهاد بودند و خدمات ماندگاری را نیز در عرصه تعلیم و تربیت شاگردان و تألیف و تحقیق از خود به  یادگار نهادند و ارتحال این عالم ربانی موجب تاسف فراوان گردید.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم این ضایعه مولمه را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه، شاگردان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه و همجواری با اولیاء الهی و برای عموم بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت دارد.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.