رئیس مرکز آموزش های کاربردی:

تربیت مربی کودک و نوجوان، مسأله مورد نیاز سیستم های آموزشی کشور

تاریخ انتشار:
دکتر محمدعلی سلیمانی رئیس مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم گفت: با توجه به جمعیت بالای کودک و نوجوان در کشور باید مبلغان متخصص در این زمینه افزایش یابند.

به گزارش خبرنگار بلاغ، به همت مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی قم، مراسم افتتاحیه چهل و یکمین دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب خواهر و برادر ساکن قم برگزار شد.

در این جلسه دکتر سلیمانی رئیس مرکز آموزش های کاربردی ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه، در خصوص ساختار این مرکز بیان کرد: مرکز آموزش های کاربردی تحت نظر معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم می باشد که وظیفه آموزش و مهارت افزایی مبلغان را بر عهده دارد.

وی در ادامه مطالب خود به اهمیت فعالیت تبلیغی در زمینه کودک و نوجوان اشاره کرد و افزود: با توجه به ویژگی های منحصربه فرد در این قشر و همچنین قبول سریع معارف دینی در سنین کودکی و نوجوانی، فعالیت های تبلیغی در این عرصه از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس مرکز آموزش های کاربردی، بالا بودن سطح علمی و مهارتی مبلغان و مربیان کودک و نوجوان را امری مهم برشمرد و اظهار داشت: مبلغان و مربیان در این زمینه با توجه به اهمیت موضوع باید از علوم مختلف مرتبط با این موضوع و همچنین مهارت های تخصصی  برخوردار باشند

دکتر سلیمانی بیان کرد: در حال حاضر و با توجه به درخواست های زیاد از طرف استان های کشور در خصوص اعزام مربیان کودک و نوجوان به این استان ها، با کمبود مبلغان متخصص در زمینه کودک و نوجوان روبروهستیم که به فضل الهی با ایجاد دوره های تربیت مربی کودک و نوجوان درصدد جبران این کمبود خواهیم بود.

گفتنی است حجت الاسلام حقیقت، رئیس اداره تربیت مربی کودک و نوجوان در ابتدای این جلسه به ارائه گزارشاتی در خصوص برگزاری دوره های تربیت مربی کودک و نوجوان پرداخت.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.