به همت گروه تولید محتوا؛

کتاب «سبد رسانه ای» منتشر شد

تاریخ انتشار:
کتاب سبد رسانه ای مجموعه مقالاتی در زمینه بررسی آثار مصرف نادرست کالاهای فرهنگی و ارایه راهکارهای مناسب به منظور مدیریت صحیح و بهینه از آن ها می باشد.

به گزارش بلاغ، به همت گروه تولید محتوا معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، کتاب «سبد رسانه ای» منتشر شد.

کتاب "سبد رسانه ای" مجموعه مقالاتی درباره مدیریت صحیح محصولات فرهنگی است که به همت گروهی از نویسندگان فاضل به رشته تحریر درآمده و ضمن تبیین راهکارهای مناسب در مصرف کالاهای فرهنگی، پیامدهای مصرف نامناسب را بررسی می کند.

از مهمترین مبحاث این کتاب را می توان به ؛ 1- والدین و مدیریت تماشای تلویزیون درکودکان، 2- آثار منفی بازی های رایانه ای بر سلامت جسم و روان کودکان، 3- راهکارهای تشویق کودکان و نوجوانان به مطالعه، 4- آسیب شناسی تخریب شخصیت در بازی های رایانه ای مشهور، 5- پیامدهای بازی های رایانه ای ضداسلامی بر باورهای کودکان، 6- نقش استفاده از تبلت و موبایل در سلامت جسمی و روانی کودکان، 7- آسیب شناسی ترویج الگوهای ضدفرهنگی متاثر از اسباب بازی اشاره کرد.

ساختار کتاب:

این اثر در 10 بخش تهیه و تدوین شده است؛ درهر بخش از آن مجموعه مقالاتی در زمینه بررسی آثار مصرف نادرست کالاهای فرهنگی و ارائه راهکارهای مناسب به منظور مدیریت صحیح و بهینه از آن ها می باشد تا بتوان با نگاه آسیب شناختی در جهت پیشگیری مردم جامعه به ویژه قشر کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان جامعه و مادران به عنوان مربیان نسل آتی گام برداشت و مصونیت را درفضای فرهنگی جامعه حاکم کرد.

برشی از کتاب:

آسیب های بازی های رایانه ای بر سلامت جسم کودکان

در انجام بازی های رایانه ای برای کم شدن آسیب ها بر جسم کودکان، رعایت کاربری مناسب، اصل مهمی است که باید درنظر گرفته شود. منظور از کاربری مناسب، رعایت مدت زمان انجام بازی و نیز آرگونومی متناسب با ابزار بازی در هنگام بازی کردن است. اگر هنگام بازی های رایانه ای در انواع ژانر ها، حتی ژانر آموزشی، مدت زمان مجاز بازی رعایت نشود، از نظر جسمی مخرب خواهند بود. بیش از یک ساعت بازی کودکان، با فرض اینکه میز کنسول و نحوه نشستن آنها صحیح است؛ به حوزه بینایی، شنیداری و ماهیچه های ظریف دست و چشم شان آسیب وارد می کند.

مؤسسه بوستان کتاب وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم کتاب «سبد رسانه ای» تهیه شده در گروه تولید محتوا معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم را در 268 صفحه با شمارگان 200 نسخه به قیمت 35000 تومان روانه بازار نشر کرده است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به آدرس قم، چهار راه شهدا، معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، طبقه زیرزمین قسمت چاپ و نشر گروه تامین محتوا مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۵۳۱۱۵۱۲89 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است مبلغان گرامی می توانند این کتاب را 50 درصد تخفیف خریداری نمایند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.