سرپرست اداره همکاری ها و تعاملات فرهنگی و تبلیغی ؛

فعالیت های تبلیغی باید بصورت محله محور شکل گیرند

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام شریعتمداری سرپرست اداره همکاری ها و تعاملات معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در جلسه سرگروه های تبلیغی فعال در کمیته قم از لزوم تقویت گروه های تبلیغی در جهت مقابله با آسیب های اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، به همت اداره همکاری ها و تعاملات معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم جلسه "سرگروهای تبلیغی فعال در کمیته قم" در سالن جلسات این معاونت برگزار شد.

این جلسه با حضور حجت الاسلام شریعتمداری سرپرست اداره همکاری ها و تعاملات معاونت فرهنگی تبلیغی، سرهنگ جعفری معاون اجتماعی سپاه علی بن ابی طالب، آقای طباطبایی نژاد نماینده شهرداری قم و همچنین سرگروه های تبلیغی فعال در کمیته قم، صورت گرفت.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام شریعتمداری ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه گفت: از سرگروه های محترمی که به برنامه "محله محوری" شهر قم، لبیک گفتند کمال تشکر را داریم. امیدواریم با همکاری های بیشتر بین گروه های تبلیغی و اداره همکاری ها و تعاملات، شاهد ارتقای فعالیت های تبلیغی در سطح استان قم باشیم.

وی در ادامه مطالب خود به هدف برگزاری این جلسه اشاره کرد و اظهار داشت: هدف برگزاری این جلسه آشنا شدن سرگروها بایکدیگر و فعالیت هایشان، ایجاد بستر همکاری گروه ها با یکدیگر، تبادل تجربه های میدانی صورت گرفته و هم افزایی نیروهای انقلابی می باشد.

سرپرست اداره همکاری ها و تعاملات، فعالیت های تبلیغی در شهر قم را امری مهم برشمرد و افزود: بعد از تذکر رهبر معظم انقلاب در خصوص کمرنگ شدن فضای فرهنگی شهر قم، برآن شدیم فعالیت های فرهنگی و تبلیغی استان قم را از لحاظ کمّی و کیفی افزایش دهیم و در جلسات مستمری که با مسئولین ذی ربط داشتیم، حاصل آن برنامه ای مشترک در خصوص پررنگ شدن فضای فرهنگی در سطح استان قم بود.

حجت الاسلام شریعتمداری به برنامه مشترک تدوین شده توسط مسئولین ذی ربط در خصوص فعالیت فرهنگی و تبلیغی در استان قم اشاره کرد و گفت: در مرحله اول، فعالیت های تبلیغی باید از محله صورت گیرد و با برگزاری جلسات فرهنگی عمومی، مخاطب را جذب کرد و در مرحله دوم، مخاطبین جذب شده را به سوی مسجد آن محله سوق داده و برنامه هایی همچون آموزش مهارت های خانواده، تربیت فرزند و ... را برای آنان اجرا کرد.

وی در پایان مطالب خود خاطر نشان کرد: تمام ظرفیت های مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی، از کانال کمیته قم می تواند در اختیار گروه های تبلیغی قرار بگیرد و مسئولین آماده همکاری همه جانبه با گروه های تبلیغی فعال در زمینه پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی می باشند.

گفتنی است در ادامه این جلسه اعضای این کمیته به ارائه انتقادات و پیشنهادات درخصوص آسیب های اجتماعی و نحوه مقابله با آن، پرداختند.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.