مدیرکل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تبیین کرد:

بسیجی؛ راه حل تمامی بن بست های فرهنگی

تاریخ انتشار:
مدیرکل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در یادداشتی بسیجی را بهترین الگو هستی در فرهنگ سازی دانست و آن را راه حل تمامی بن بست های فرهنگی عنوان کرد.

به گزارش بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین یحیی کمال به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، دلنوشته را به رشته تحریر در آورده است که متن آن را در ذیل می خوانیم: 

ای بسیجی 
می دانم که دل شکسته ات هوای چه دارد، می دانم که چشمان غم زده ات هنوز بر دیوارهای شهر به دنبال سخنان امام می گردد، می دانم هیچ ارتباطی میان شهر امروز و دیروز نمی بینی، می دانم که زخم دلت را هیچ بیمارستانی نمی تواند پانسمان کند، زخم و درد تو، تنها با صدای آهنگران قدری آرام می گیرد، پس به نوارهای کهنه و فرسوده او قانع باش و برای هزارمین بار به آنها گوش کن، مبادا جزام غفلت تو را هم ببلعد.

تو نه سرمایه داری و نه سرخاب برای چهره رنگ پریده شهر، تو نه میراث خوار جنگی و نه سفال شکسته ای که موزه ها طالبت باشند، تو عصاره خمینی هستی، تو خلاصه شده واژه روح اللهی، تو زنده ترین شهید روی زمینی، تو افتخار خمینی در روز قیامتی، تو راه حل تمامی بن بست های فرهنگی، و تو آخرین خاکریز دفاع مقدسی.

بسیجی، باور کن قدرت خود را، تو بهترین الگو هستی در فرهنگ سازی، تو حجت خمینی هستی در انسان سازی، چرا به بازرسی در سر چهار راه ها تنزل کردی بسیجی؟ اشاعه بده فرهنگ خودت را، تو منشور نهج البلاغه ای، تو را چه به بازرسی ماشین ها!!!، تو مرشد وزارت ارشادی، تو آموزگار شهرداری هستی در دینداری، تو الگوی آموزش و پرورشی در سیاستگذاری، تو خود بنیاد شهیدی بسیجی من. این مشکل آنان است که چشم فرو بسته اند و تو را نمی فهمند، خسته و پژمرده مباش، زیرا تا نهضت روح الله زنده است بسیجی نیز هست، پس خون فرهنگ حیات بخشت را در رگ های محتاج مردم جاری کن بسیجی.

ای تنها تکیه گاه، از چشیدن نامردمی و کشیدن نامرادی گریزی نیست، باک هم نیست، بشرط آنکه حسابش نزد تو محفوظ بماند، و البته خوش حساب تر از تو کیست؟
ای خدای قادر و متعال، در این وانفسای گرانی، تنها کالای رو به تنزل دین توست، بهای آن را در چشم دین فروشان بیفزا تا چنین ارزانش نفروشند.

ای مهربانی محض، به یاد مسئولان و صاحبان قدرت و هنرمندانمان بیاور که جوهر قلمشان از کجاست؟ و این مهلت چند سطری دنیا به چه معناست؟ بیادشان بیاور که زنگ تفریح دنیا، همیشگی نیست، ساعت دیگر، حساب دارند.

خداوندا، ما را در قیامت پیش پای شهیدان سرافکنده مپسند. آمین. 
یحیی کمال

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.