رئیس اداره کودک و نوجوان:

کودک و نوجوان، آسیب پذیرترین قشر در مواجهه با هجمه های دشمن است

تاریخ انتشار:
رئیس اداره کودک و نوجوان مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بیان کرد:در مواجهه با هجمه های فرهنگی دشمن، آسیب پذیرترین قشر در این برخورد قشر کودک و نوجوان است.

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام حقیقت در نشست آیین نکوداشت حجت الاسلام و المسلمین راستگو که بصورت مجازی و آنلاین با حضور شاگردان آن مرحوم در سالن جلسات رضوان برگزار شد در خصوص ویژگی های شخصیتی استاد راستگو مطالبی را بیان نمود.

حجت الاسلام حقیقت اظهار داشت: با توجه به روایت امام صادق(ع) عُلَماءُ شيعَتِنا مُرابِطونَ فِي الثَّغرِ الّذي يَلي إبليسَ و عَفاريتَهُ ، يَمنَعونَهُم عَنِ الخُروجِ عَلى ضُعَفاءِ شيعَتِنا ، و عَن أن يَتَسَلَّطَ عَلَيهِم إبليسُ و شيعَتُهُ؛ علماى شيعه ما، نگهبانان مرزى هستند كه در آن سويش ابليس و ديوهايش قرار دارند و [اين علما ]جلوى يورش آنها به شيعيان ناتوان ما و تسلّط يافتن ابليس و پيروان او بر ايشان را مى گيرند.[الإحتجاج : 1/13/7.]، می توان مرحوم استاد راستگو را مصداق بارز از واژه "علماء" در این حدیث دانست.

رئیس اداره کودک و نوجوان بیان کرد: در مواجهه با هجمه های فرهنگی دشمن، آسیب پذیرترین قشر در این برخورد قشر کودک و نوجوان است، مرحوم استاد راستگو واقف بر این مسأله شدند و  با تکیه بر روایت فوق خود را آماده مقابله با هجمه های دشمن در عرصه کودک و نوجوان قرار داد.

وی در ادامه مطالب خود افزود: استواری و ثابت قدم بودن ویژگی دیگر مرحوم حجت الاسلام راستگو بود که همواره آن مرحوم در اجرای فعالیت های تبلیغی خود این ویژگی را رعایت می کرد و از برگزاری جلسات متعدد و طولانی احساس خستگی نمی کرد.

حجت الاسلام حقیقت گفت: مرحوم حجت الاسلام راستگو با توجه به تغییر شرایط، فعالیت های خود را نیز تغییر می داد تا بتواند بهترین اجرا را برای قشر کودک و نوجوان داشته باشد. 

شایان ذکر است در ادامه این نشست، دیگر شاگردان آن استاد مرحوم، به ارائه خاطرات و ویژگی او پرداختند.

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.