توسط اداره جذب و و ساماندهی مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی؛

جلسه کمیته جذب تبلیغ تخصصی ویژه شعبه اصفهان برگزار شد

تاریخ انتشار:
به همت اداره جذب و و ساماندهی مبلغان و گروه های تبلیغی تخصصی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، جلسه کمیته جذب تبلیغ تخصصی ویژه اصفهان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار بلاغ، به همت اداره جذب و و ساماندهی مبلغان و گروه های تبلیغی تخصصی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، جلسه کمیته جذب تبلیغ تخصصی ویژه اصفهان در سالن شهید سلیمانی برگزار گردید.

این جلسه با محوریت بررسی پرونده‌های شعبه اصفهان با حضور اعضاء کمیته جذب تبلیغ تخصصی و نمایندگان شعبه اصفهان به صورت حضوری و دیگر نمایندگی‌های دفتر تبلیغات اسلامی به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.  

شایان ذکر است در این جلسه پرونده‌هایی با تخصص کودک و نوجوان، مشاوره خانواده، مقابله با ادیان و فرق انحرافی، مقابله با عرفان‌های نوظهور، قرآن کریم، کلام اسلامی، دانش‌آموزی و تربیت محور مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است تمامی پرونده‌های تشکیل شده در اداره تبلیغ تخصصی پس از بررسی، امتیازدهی و رتبه‌بندی اولیه توسط کارشناسان این اداره، جهت تائید نهایی در کمیته جذب تبلیغ تخصصی که به صورت هفتگی برگزار می‌گردد طرح شده و از جنبه‌های مختلف علمی، مهارتی و سوابق و ... مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرد.        

گزارش تصویری  

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.