رئیس اداره آموزش مرکز آموزش های کاربردی بیان کرد:

ارتقاء سطح علمی مبلغان هدف از برگزاری دوره های آموزشی

تاریخ انتشار:
رئیس اداره آموزش مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اظهار داشت: هدف از برگزاری دوره های آموزشی مرکز آموزش های کاربردی، ارتقاء سطح علمی و دانشی مبلغان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، حجت الاسلام محمد دبیری فرد رئیس اداره آموزش مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما، از روند برگزاری دوره آموزشی "نشست فاطمی" خبر داد.

حجت الاسلام دبیری فرد اظهار داشت: مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی دوره های آموزشی مختلفی را در طول سال، هم برای طلاب در بدو ورود به امر مقدس تبلیغ و هم برای ارتقاء سطح دانش مبلغینی که در زمینه تبلیغ مشغول به فعالیت هستند برگزار می کند.

وی در ادامه مطالب خود افزود: دوره های آموزشی این مرکز برای بالا رفتن سطح کیفیت اعزام ها در ایام تبلیغی چون؛ ماه محرم، ماه مبارک رمضان، ایام فاطمیه، دهه آخر صفر و ... صورت می گیرد.

رئیس اداره آموزش مرکز آموزش های کاربردی به روند برگزاری دوره آموزشی "نشست فاطمی" اشاره کرد و گفت: دوره آموزشی "نشست فاطمی" با توجه به اعزام ایام فاطمیه سال جاری و با هدف ارتقاء سطح علمی مبلغین با حضور بیش از 2400 مبلغ، بصورت مجازی برگزار شد.

دبیری فرد بیان کرد: در برگزاری این دوره، نهادهای مختلفی چون؛ معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان اوقاف و امور خیریه، موسسه سفیران فاطمیه، مرکز خدمات حوزه های علمیه، جامعة الزهراء و مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران مشارکت نموده اند.

وی در ادامه به بکارگیری اساتید مجرب در این دوره اشاره کرد و گفت: در این دوره سعی شد از اساتید مجرب و برجسته کشوری استفاده شود. در موضوع فاطمیه و مهدویت از آیت الله میرباقری، در موضوع پاسخ به شبهات فاطمی از آیت الله نجم الدین مروجی طبسی، در موضوع سوژه های تبلیغ فاطمی از حجت الاسلام و المسلمین حسینی قمی، در موضوع فاطمیه و هویت تشیع از حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد، در موضوع سبک زندگی فاطمی از حجت الاسلام و المسلمین دکتر رفیعی و در موضوع معارف خطبه فدکیه از حجت الاسلام و المسلمین میرشفیعی در برگزاری این دوره استفاده شد.

رئیس اداره آموزش مرکز آموزش های کاربردی اظهار داشت: از آنجایی مه این دوره بصورت مجازی برگزار شد، خللی در امر کیفیت آموزش این دوره ایجاد نکرد. هر دانش پژوه در این دوره بعد از موفقیت در آزمون درس مربوطه مجوز شرکت در درس بعدی را اخذ می نمود و درصورت عدم موفقیت در آزمون، مجدداً باید درس مذکور را مطالعه می نمود.

دبیری فرد به موضوع نحوه  قرعه کشی و اهداء جوایز اشاره کرد و افزود: در خصوص اهداء جوایز از میان مبلغانی که بالاترین نمره را در آزمون نهایی کسب نموده بودند به 5 نفر اول هرکدام مبلغ یک میلیون تومان، 14 نفر بعد هرکدام مبلغ پانصدهزار تومان، 135 نفر سوم هرکدام به مبلغ سیصدهزار تومان و در نهایت به 135 نفر آخر هرکدام مبلغ یکصدهزار تومان تعلق گرفت.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.