«مدرسه شبهه پژوهی مهدویت» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار:
مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه با مشارکت مرکز تخصصی مهدویت، مسجد مقدس جمکران و معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، دوره «مدرسه شبهه پژوهی مهدویت» در باب بررسی و نقد جریان مدعی یمانی (احمد بصری) را برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار بلاغ، مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه با مشارکت مرکز تخصصی مهدویت، مسجد مقدس جمکران و معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، مدرسه شبهه پژوهی زمستانه با عنوان «مدرسه شبهه پژوهی مهدویت» در باب بررسی و نقد جریان مدعی یمانی (احمد بصری) را برگزار می‌کند.

شایان ذکر است این مدرسه در تاریخ ۱۳و ۱۴ اسفند ماه ١٣٩٩ با حضور اساتید برجسته حوزه به صورت مجازی برگزار خواهد شد و در پایان به شرکت کنندگانی که ثبت نام کرده باشند گواهی معتبر شرکت در دوره اهدا می‌شود.

گفتنی است محورها و استادان این دوره عبارتند از: بررسی روایات یمانی با تدریس آیت الله نجم الدین طبسی، مهدویت، قائمیت و نیابت با تدریس حجت الاسلام و المسلمین کلباسی، ادعاهای احمد بصری در خصوص رجعت و تأویلات با تدریس حجت الاسلام محمدی هوشیار، جریان شناسی احمد بصری با تدریس حجت الاسلام شهبازیان، ادعاها، روش شناسی و علل گرایش به جریان مدعی یمانی، با تدریس حجت الاسلام نصوری، بررسی حدیث موسوم به وصیت، با تدریس حجت الاسلام حجازی، بررسی انحصار تعداد ائمه و روایات مهدیین با تدریس حجت الاسلام مجتهد سیستانی.

علاقمندان به شرکت در این دوره، می توانند از 7 تا 11 اسفندماه با ثبت نام از طریق کانال مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه در ایتا به آدرس Admin_spasokh@ نمایند.

photo_2021-02-28_13-05-26_0.jpg

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.