مسئول دفتر فرهنگ معلولین آیت الله سیستانی بیان کرد:

توجه به معلولین از آموزه‌های اسلامی و تشیع می باشد

تاریخ انتشار:
دکتر نوری مسئول دفتر فرهنگ معلولین آیت الله سیستانی، در مراسم رونمایی از کتاب، سایت و نرم افزار تبلیغی ویژه ناشنوایان گفت: توجه به معلولین از آموزه‌های اسلامی و تشیع می باشد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، دکتر نوری مسئول دفتر فرهنگ معلولین آیت الله سیستانی در مراسم رونمایی از کتاب، سایت و نرم افزار تبلیغی ویژه ناشنوایان که به همت موسسه آوای علم و ایمان مهرورزان و با همکاری اداره کل تبلیغ تخصصی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم در سالن شیخ طوسی ستاد دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد گفت: ناشنوایان سرمایه‌های ملی هستند و تحقیقات نشان داده است که در انواع زمینه‌ها مانند هنر و تئاتر می توانند موثر و فعال باشند.

مسئول دفتر فرهنگ معلولین آیت الله سیستانی در ادامه مطالب خود اظهار داشت: توجه به معلولین در آموزه‌های اسلامی و تشیع بسیار تاکید شده و قم با توجه به وجود حوزه علمیه می‌تواند در انتشار کتاب برای ناشنوایان فعالیت‌های موثری داشته باشد.

88888888.jpg

در ادامه این جلسه آقای زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور در سخنرانی که به صورت ویدیویی انجام شد بیان کرد: سازمان بهزیستی یک نهاد مهم و خدمتگزار در جمهوری اسلامی است که مسئولیت سنگینی را در سه حوزه تامین بهداشت روانی، کمک به تامین سلامت جسمانی و رفاه و کمک به رشد معنوی و دینی امداد پذیران این سازمان دارد. رشد معنوی و اخلاقی برای همه و در تمام سنین ضرورت دارد.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور در ادامه گفت: در انسانیت تفاوتی بین ابنا بشر نیست و بهزیستی و دفتر تبلیغات اسلامی با توجه به این موضوع، کتابی را در موضوع آموزش نماز برای ناشنوایان تالیف کرده است و ان شاالله در آینده در ابعاد وسیع تری در ارتقا معنوی مددجویان کار‌هایی خواهد کرد و ستاد اقامه نماز در پیشبرد این امر مهم در کنار این عزیزان خواهد بود.

66666.jpg

همچنین آقای علیرضا نجف پور نائب رئیس هیئت انجمن خانواده ناشنوایان ایران در این مراسم بیان کرد: ما ناشنوایان افرادی هستیم که مثل بقیه در ایران زندگی می‌کنیم و متاسفانه مردم و مسئولین توجه کافی به ارتقا سطح زندگی این قشر از جامعه ندارند.

نائب رئیس هیئت انجمن خانواده ناشنوایان ایران در ادامه مطالب خود اظهار داشت: امیدواریم این گونه کار‌ها تبدیل به یک اصل در جامعه ایران باشد تا مردم بیش از پیش با زبان اشاره آشنا شوند.

77777.jpg

گزارش تصویری

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.