به همت مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی؛

دوره مقدماتی آموزش مجازی تربیت مبلغ گام دوم انقلاب اسلامی برگزار می شود

تاریخ انتشار:
مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، دوره مقدماتی آموزش تربیت مبلغ گام دوم انقلاب اسلامی بصورت مجازی برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار بلاغ، مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، دوره مقدماتی آموزش تربیت مبلغ گام دوم انقلاب اسلامی بصورت مجازی برگزار می کند.

گفتنی است از سرفصل های این دوره می توان به؛ امید و نگاه خوشبینانه به آینده، نقش محوری جوانان در تحقق بیانیه گام دوم، خودسازی اسلامی، جامعه پردازی اسلامی، تمدن سازی اسلامی، ویژگی های انقلاب اسلامی، چالش های انقلاب اسلامی، برکات انقلاب اسلامی، فرصت ها و ظرفیت های انقلاب اسلامی اشاره نمود.

گفتنی است مدت زمان این دوره 15 ساعت و شرایط شرکت درآن ؛ فعالت در عرصه تبلیغ، تحقیق یا تحصیل در موضوع و مدرک سطح دو یا کارشناسی ارشد به بالا می باشد.

شایان ذکر است مزایای این دوره؛ ارتقاء سطح علمی و مهارتی در موضوع، به کارگیری افراد توانمند به عنوان مربی و مبلغ در مجموعه های مرتبط، اعطاء گواهی قبول شدگان در دوره و اعطاء هدیه به نفرات برتر می باشد.

علاقمندان به شرکت در این دوره می توانند از تاریخ 19 اسفند لغایت 25 اسفند با مراجعه به لینک https://el.balagh.ir/doreh/2424 جهت ثبت نام اقدام نمایند.

photo_2021-03-09_15-48-04_1.jpg

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.