رییس اداره اعزام تبلیغ عمومی خبر داد؛

برگزاری طرح تلاوت و تفسیر قرآن کریم در بوستان های قم

تاریخ انتشار:
رییس اداره اعزام تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اجراي طرح تلاوت و تفسیر قرآن کریم در بوستان ها و مجتمع های مسکونی شهرستان قم در ماه مبارک رمضان خبر داد.
شریعتمداری

به گزارش خبرنگار بلاغ، رییس اداره اعزام تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اجراي طرح تلاوت و تفسیر قرآن کریم در بوستان ها و مجتمع های مسکونی شهرستان قم در ماه مبارک رمضان خبر داد.

سید حامد شریعتمداری در گفت و گویی افزود: ويژه برنامه هاي ماه مبارك رمضان از ابتدای این ماه تا پايان ماه مبارك در چندین بوستان با رعایت پروتکل های بهداشتی مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا، اجرا شده است.

وي گفت: این برنامه ها در راستای طرح محله محوری کمیته فرهنگی قم برگزار می شود و شهرها و روستاهای قم از جمله بیش از ۲۰بوستان و ۸۰مجتمع مسکونی، ميزبان طرح تلاوت قرآني بودند.

رییس اداره اعزام تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی افزود: تلاوت قرآن كريم، سخنراني مذهبي، تشريح سبك زندگي قرآني و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و مباحثی در خصوص انتخاب آگاهانه با حضور مبلغان اعزامی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی، از جمله برنامه هايي است كه با مشارکت مردم روزه دار در بوستان ها  اجرا مي شود.

وي ادامه داد: در حاشيه اجراي اين برنامه ها ايستگاه هاي مختلف فرهنگي با موضوعات مشاوره، نقاشي و پيامهاي قرآني پذيراي مردم هستند.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.