معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد:

عیادت از بیماران سفارش اکید دین مبین اسلام

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم طی دیداری از آیت الله محمدی خراسانی از مبلغان نخبه دفتر تبلیغات اسلامی عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام و المسلمین روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم طی دیداری از آیت الله محمدی خراسانی از مبلغان نخبه دفتر تبلیغات اسلامی عیادت و آرزوی صحت و سلامتی کامل برای ایشان را از خداوند متعال مسئلت نمود.

حجت الاسلام روستاآزاد اظهار داشت: عیادت از مبلغانی که دچار سانحه یا بیماری می شوند یکی از برنامه های معاونت فرهنگی وتبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بوده و این امر به پاس تلاش و مجاهدت های مبلغانی است که در سنگر نشر معارف الهی و مکتب نورانی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در طول سال و در مناسبت های مختلف جانفشانی کرده اند.

معاون فرهنگی و تبلیغی در این عیادت که با همراهی رئیس اداره امور تبلیغ نخبگان، رئیس برنامه و بودجه و استاد سیدتقی قادری ازمبلغان نخبه و استاد درس خارج حوزه، صورت گرفت، بیان کرد: برنامه عیادت از بیماران سفارش اکید دین مبین اسلام می باشد.

وی در ادامه افزود: دفتر تبلیغات با داشتن ظرفیتی عظیم متشکل از مبلغان تخصصی، نخبگانی، عمومی و گروه های تبلیغی در هر شرایطی همچنان به امر تبلیغ دین مبادرت دارد و پیشامدهایی مثل کرونا نمی تواند مانع این وظیفه و ماموریت خطیر باشد.

در ادامه این دیدار، آیت الله محمدی خراسانی ضمن تشکر از عیادت معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات گفت: مجموعه فعالیت ها و ظرفیت بخش های مختلف دفتر در نشر معارف دین، قابل تقدیر است. با توجه به شرایط کرونا تبلیغ دین هر چند به صورت میدانی کم رنگ شد ولی با در نظر گرفتن ظرفیت فضای مجازی همین مسئله با برنامه ریزی هوشمندانه در آن معاونت جبران گردید.

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.