روش های اردو داری

تاریخ انتشار:
برنامه‌ریزی‌ها، برنامه‌های فرهنگی آموزشی، ویژگی‌های خاصی دارند که می‌توانند از مؤثرترین برنامه‌های غیررسمی اوقات فراغت باشند
اردو داری

پایگاه اطلاع رسانی بلاغ| روش های اردو داری

چرا به پرورش خلاقیت نیاز داریم؟ آیا برای زنده‌بودن باید خلاق باشیم؟ آیا داشتن ذهنی خلاق خواسته‌ی همه‌ی ماست؟ افراد خلاق برای زندگی به هوش و قوه‌ی ابتکارشان نیاز دارند. خلاقیت هنگامی اتفاق می‌افتد که ما دارای ذهنی باز و پذیرا باشیم و بدانیم که خلاقیت به‌آهستگی پیش می‌رود و با آسودگی خاطر به دست می‌آید. خلاقیت با شتاب و عجله پیش نمی‌رود، بلکه گاهی اوقات آن را هم از دست می‌دهیم. اگر آرامش‌مان را حفظ کنیم و به خودمان یادآوری کنیم که خلاقیت فرایندی آهسته است، می‌توانیم برای داشتن ذهنی خلاق و پرورش خلاقیت اقدام کنیم.
 
برای این کار ابتدا نفس عمیق بکشید، تمرکز کنید. افکار جانبی را از ذهن خود برانید و کار را بدون عجله شروع کنید. انجام برخی از کارهای ساده در پرورش خلاقیت نقش بسزایی، می‌توانند داشته باشند مانند بازدید از نمایشگاه‌های هنری درزمینه‌ی عکاسی، مجسمه‌سازی، سفال‌گری و ... البته نگران نباشید، نیاز نیست چیزی خریداری کنید. فقط با قدردانی و ستودن هنر افراد دیگر، می‌توانید درواقع خودتان را کشف کنید و خلاقیت خود را به‌جریان بیندازید. در ادامه با روش‌های تقویت تفکر خلاق و پرورش خلاقیت آشنا می‌شوید.
 

آیا شما به اینکه مخاطبانتان به بالاترین درجه خلاقیتشان برسند علاقه مندید؟ مسیر رسیدن به تفکرخلاقانه مسیر مستقیمی نیست، اما نشانه هایی و جود دارد که می تواند به ما مربیان در پیمودن این راه کمکمان کند. خلّاقیت یک پدیده چالش پذیر، پرتضاد و مجذوب کننده است. دراین مجموعه ده راه برای بالابردن خلاقیت کودکان ارائه شده است که می توانید برای دریافت به پیوست مراجعه فرمایید:

 

ادامه در پیوست

برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی در زمینه خلاقیت کودکان می توانید با متخصصان مرکز تربیت مربی، ایده های خود را در میان بگذارید.

شماره تماس:  025371160 داخلی 6365.

 

هدف از کلاسداری، اثرگذاری مطلوب در حوزه عقاید، اخلاق، احکام و … می باشد. شما با مراجعه به پیوست می توانید برخی از آداب کلاسداری را دریافت فرمایید تا به یادگیری بهتر و ارتقاء معلومات فراگیرنتان کمک کنید.

ادامه در پیوست، موفق باشید.

پیوست اندازه
 پرورش خلاقیت 739.86 کیلوبایت
 نکات کسلاسداری 821.29 کیلوبایت
 روش های پرورش خلاقیت 737.48 کیلوبایت

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.