در پیامی؛

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق عروج طلبه جهادگر را تسلیت گفت

تاریخ انتشار:
حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا سجادی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور در پیامی درگذشت حجت الاسلام سابقی نژاد مبلغ جهادگر را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار بلاغ، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا سجادی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور در پیامی درگذشت حجت الاسلام سابقی نژاد مبلغ جهادگر را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است؛ 

إنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعونَ

خبر عروج طلبه‌ی ایثارگر، مبلّغ جهادگر و فعالِ عرصه خدمت‌رسانی، حجت‌الاسلام جمال سابقی نژاد قلب اهالی خطه سیستان و بلوچستان و جامعه تبلیغی کشور را متاثر و متألم ساخت.

حجت الاسلام سابقی نژاد به عنوان یک مبلغ جهادگر با حضور جهادی و مبارزه در میدان خدمت و سلامت، به الگویی برای خدمت خالصانه و مبارزهٔ مجاهدانه تبدیل شد.

حضور یک روحانی و مبلغ دین در عرصه رفع مشکلات مردم و مبارزه با بیماری کرونا، تغسیل و تدفین اموات نمونه‌ای از ایثار و از خودگذشتگی مبلغین جهادی در میدان‌های خطر است.

اینجانب فقدان این مبلغ جهادگر و فداکار را به خانواده ایشان و جامعه تبلیغی کشور و مردم محترم سیستان و بلوچستان تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال مسئلت دارم تا اجر این مجاهد در راهش را حشر با اولیاء و شهدای والامقام قرار دهد.

سیدعلیرضا سجادی
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.