مبلغان باید به استفاده از ابزار نوین تبلیغ اهتمام ورزند

به گزارش خبرنگار بلاغ، اولین نشست تخصصی سرگروههای تبلیغ نوین با حضور حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد معاون فرهنگی وتبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و حجت الاسلام والمسلمین علیزاده مدیر کل توسعه و برنامه ریزی فناوری اطلاعات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بعد ازظهر پنج شنبه در مرکز همایشهای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.
در ابتدای این نشست مدیران بخشهای فعالیت مجازی، رسانه ای و مکتوب هنری به گزارشی از عملکرد و فعالیتهای گروههای تبلیغی و حمایت های دفتر تبلیغات اسلامی از این گروهها پرداختند.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر علیزاده مدیر کل توسعه و برنامه ریزی فناوری اطلاعات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به رویکرد دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مسائل فرهنگی خاطر نشان کرد: حوزه تبلیغ نوین دفتر تبلیغات اسلامی اهتمام جدی برای حمایت از مبلغان نوین را در دستور کار خود دارد.
وی توجه به مخاطب را از مهمترین وظایف مبلغان برشمرد و افزود: مبلغان باید به شناخت عمیقی از مخاطبین خود دست پیدا کنند تا از این راه نیاز مخاطبان مخصوصاً اقشار جوان را کشف، و برطرف کنند.
دکتر علیزاده، هنجار سازی وتولید ارزش را برای مخاطبان مهم دانست و ادامه داد: نماد سازی ونماد پروری در افکار و اذهان جوانان بسیار اثر گذار است.
مدیر کل توسعه وبرنامه ریزی فناوری اطلاعات با اشاره به اهمیت ابزار تبلیغ گفت: در استفاده از ابزار برای تبلیغ باید از کمترین زمان و انرژی بیشترین بازده را داشته باشیم.
در پایان این نشست تعدادی از سرگروههای تبلیغ نوین نظرات وپیشنهادهای خود را مطرح کردند.
افزودن دیدگاه جدید