به همت مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه؛

مدرسه پاییزی "شبهه پژوهی وحدت اسلامی" برگزار می شود

تاریخ انتشار:
مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه با همکاری بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت و مجمع جهانی تقریب مذاهب مدرسه پاییزی "شبهه پژوهی وحدت اسلامی" را برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار بلاغ، مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه با همکاری بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت و مجمع جهانی تقریب مذاهب مدرسه پاییزی "شبهه پژوهی وحدت اسلامی"  را برگزار می کند.

شایان ذکر است این دوره آموزشی ویژه اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب سطح 3 و 4 و دانشجویان دکتری، به صورت مجازی بوده و در تاریخ 28 و 29 مهرماه 1400 برگزار می شود.

از موضوعات این دوره آموزشی می توان به؛ چیستی وحدت شیعه و سنی، اشتراکات و افتراقات شیعه و اهل سنت، وحدت در ادله عقلی و نقلی، وحدت در سیره عملی اهل بیت و علما، نقش تکفیر و سب در ایجاد تفرقه، نقش مناظره ها و نشست های علمی در ایجاد وحدت و ضرورت اهمیت جایگاه وحدت در امت اسلامی اشاره نمود.

علاقمندان جهت ثبت نام در این دوره می توانند در تاریخ 23 مهر الی 27 مهر ماه با مراجعه به سایت نجاح یا کانال مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه در ایتا به نشانی admin_pasokh@ اقدام نمایند.

photo_2021-10-14_10-40-22.jpg

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • آدرس های صفحه وب و آدرس های ایمیل به طور خودکار به پیوند تبدیل می شوند.